Název: Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Překlad názvu: The Communication Strategy of Sládkova limonáda
Autoři: Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingový výzkum; Sladová limonáda; Sládkova limonáda; Trh nealkoholických nápojů; Communication Mix; Communication Strategy; Lemonade malt; Marketing research; Soft drinks market; Staropramen Sládkova limonáda

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet