Název: Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
Překlad názvu: The Czech Republic as country of origin of products – concentrated on chosen segment
Autoři: Naisarová, Jana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Horáková, Miroslava (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový mix; Nation Branding; Sklářství; Země původu zboží; Country of origin; Glassmaking; Marketing mix; Marketing strategy; Nation Branding

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69527

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet