Název: Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
Překlad názvu: The influence of advertising on the expenditure of consumers in the Czech republic
Autoři: Koschantová, Klára ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: reklama; spotřebitel; spotřební chování; advertising; consumer; consumer behavior

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50283

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206984


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet