Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of customers satisfaction in a selected restaurant facility
Kováčová, Dominika ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické stránky problematiky. Uvádí se i pojem marketing, protože právě z něho marketingový výzkum vychází, dále je podrobně popsaný marketingový výzkum a na závěr se práce zaměřuje na teorii zákazníka, jehož definice je pro práci potřebná. Ve druhé, praktické části bakalářské práce je popsaný samostatný výzkum, jeho kroky a postupy. V závěru se nachází konkrétní návrhy a doporučení majitelovi restaurace.
Návrh optimalizace řízení vybraného mikropodniku
Smetanová, Gabriela ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci řízení baru z hlediska tří provozních činností, a to řízení zásob, finanční řízení a řízení lidských zdrojů. Na základě analýzy minulé poptávky jsou zásoby roztříděny do skupin ABC podle jejich podílu na obratu a následně je pro ně stanovena optimální výše dodávky při minimálních nákladech a maximalizaci zisku. Dále se praktická část zabývá finančním zdravím podniku, které je zjištěno finanční analýzou pomocí poměrových ukazatelů. V neposlední řadě se praktická část věnuje volbě pracovněprávního vztahu, na základě kterého by zaměstnanci měli v podniku pracovat. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny získané poznatky a mnou navrhnutá doporučení.
Kariérní sebeprezentace studentů Fakulty managementu VŠE na profesní sociální síti LinkedIn
Kačírková, Tereza ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Tato práce řeší problematiku kariérní sebeprezentace. Zaměřuje se zejména na profesní sociální síť LinkedIn, konkrétně její frekvenci výskytu mezi studenty Fakulty ma-nagementu VŠE. Metodikou pro sběr dat je zvoleno online dotazníkové šetření. Závěry plynoucí z výzkumu dávají na vědomí, kolik studentů FM VŠE se věnuje sebepropagaci a do jaké míry je k tomuto účelu využíváno sítě LinkedIn. Součástí práce jsou shrnutí a doporučení, která se pojí s osobním brandingem.
Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb
Zimčíková, Michaela ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Předmětem této práce je analýza marketingové komunikace v oblasti montovaných dřevostaveb. Prostřednictvím osobních rozhovorů budou zjištěny poznatky o tom, jakým způsobem vybrané společnosti v jižních Čechách komunikují se svými spotřebiteli. V rámci konkurenční analýzy pak budou tyto poznatky porovnány a vyvozeny závěry, které nástroje marketingové komunikace jsou typické pro tento segment. Nedílnou součástí práce bude též využití syntézy s odbornou literaturou za účelem porovnání využívaných nástrojů marketingové komunikace v praxi s poznatky, které doporučuje literatura. Prezentované výsledky mohou sloužit společnostem jako vodítko pro uvědomění si svých silných nebo naopak slabých stránek při sestavování komunikačního mixu.
Využití metod manažerského rozhodování při zakládání nového podniku na trhu
Oberhel, Martin ; Pudil, Pavel (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na metody a prostředky, které poskytují pomoc při rozhodování za rizika a nejistoty. V práci jsou aplikovány techniky rozhodování při diskrétních a spojitých hodnotách rizikových faktorů. V případě diskrétních hodnot rizikových faktorů v rámci rozhodování za rizika práce využívá pravidlo očekávané hodnoty, pravidlo očekávané hodnoty a rozptylu a zjišťuje hodnotu dokonalé informace. Práce se dále v rámci rozhodování za nejistoty věnuje pravidlu maximinu a maximaxu, Laplaceovu pravidlu, Hurwitzovu pravidlu a Savageovu pravidlu. Následně se práce zabývá rozhodováním při spojitých hodnotách rizikových faktorů. V této části práce je představena metoda Monte Carlo a metoda analýzy citlivosti a jejich využití s pomocí počítačového programu Lumina Analytica. Poslední část je věnována využití doplňku Treeplan, který funguje jako plugin k programu MS office Excel, a jeho využití při tvorbě rozhodovacích stromů v rámci víceetapového rozhodování. Všechny zmíněné metody jsou prakticky aplikovány na konkrétním příkladu podnikatelského plánu firmy, která momentálně funguje na jindřichohradeckém trhu.
Rozhodování o doplňování zásob ve vybraném restauračním podniku
Oberhel, Martin ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá rozhodováním o dodávání zásob ve vybrané firmě. Konkrétními činnostmi jsou rozhodování o dodávání zásob, optimalizace zásob, samotný nákup zásob, jejich příjem, skladování a výdej ze skladu. V teoretické části každé kapitoly jsou uvedeny teoretické základy pro tyto problémy, jejich struktura a metody řešení těchto problém. V praktické části každé kapitoly je popis průběhu jednotlivých problémů ve vybrané společnosti. Po této části následuje v kapitolách ještě jedna závěrečná část, která hodnotí rozdíly mezi teoretickou a praktickou částí práce a obsahují i vlastní názor autora na danou problematiku a doporučení určitých úprav zavedeného systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.