Název: Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb
Překlad názvu: Analysis of marketing communication companies in the South Bohemian segment of prefabricated wooden houses
Autoři: Zimčíková, Michaela ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing ve stavebnictví; marketingová komunikace; montované dřevostavby; marketing communication; Marketing in the construction industry; prefabricated wooden houses

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204876


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet