Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí178 - 187dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Korecká, Martina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.
Klíčové dispozice úspěšných manažerů a podnikatelů
Švec, Martin ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Být úspěšným a efektivním manažerem je úkolem na celou profesní kariéru. Tato práce má za cíl pochopit podstatu manažerské práce a identifikovat hlavní dispozice úspěšné-ho řízení. Teoretická část vymezuje základní psychologické pojmy, které jsou v práci využívány a definuje základní pojmy z managementu. Obsahuje rozbor případové stu-die ze zahraničí z instituce, která se zabývá rozvojem manažerských dispozic. Ve vlast-ním výzkumu analyzuji, rozebírám a interpretuji rozhovory a závěry svého výzkumu a identifikuji konkrétní manažerské dispozice, které jsou opravdu klíčové, ale i ty, které jsou podstatné.
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Maršánová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita a originalita. Cílem praktické části je představit společnosti, které zde vystupovali se svými reklamními spoty od roku 2006 do roku 2015. Dále jsou rozebírána jednotlivá zaměření reklamních spotů ve stejném časovém rozmezí. Televizní reklamy jsou v posledních letech zaměřené zejména na automobily a nápoje. V teoretické části je představena podstata moderní marketingové komunikace a komunikační nástroje. Poté se podrobněji zaměřuji na reklamu a moderní trendy její propagace při využití event marketingu.
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Vávrová, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat rozdíly v televizních reklamách v daných lokalitách za využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Hejtmanová, Dagmar ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako jsou nákupní chování spotřebitelů a vlivy, ochota ke koupi, zákaznická spokojenost či uži-vatelské hodnocení. Pro sběr primárních dat byla zvolena metoda dotazování. Právě kvůli kvantitativní povaze výzkumu byly předem stanoveny výzkumné otázky, které se vyhodnocovaly pomocí popisných statistik a nástrojů statistického usuzování.
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Bělíčková, Alena ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou nákupního chování u rychloobrátkového zboží v České republice a positioningem vybraných obchodních řetězců. Cílem práce je sledování míry korespondence nákupního chování zákazníků jednotlivých vybraných obchodních řetězců a positioningu těchto řetězců. Analýza nákupního chování je založena na dotazníkovém šetření na reprezentativním vzorku 4000 respondentů. Nákupní chování je popsáno vůči sedmi sledovaným segmentům, které definovala výzkumná agentura Incoma GfK. V práci jsou uvedeny a porovnány dvě metody analýzy nákupního chování -- přímá metoda založená na třídících pravidlech vytvořených dle popisu sledovaných segmentů a vybraných otázek z dotazníku a metoda využívající faktorovou a shlukovou analýzu. Pro hodnocení míry vlivu odpovědí na sledované segmenty byla použita vlastní hodnotící stupnice. Obdobně je pro jednotlivé obchodní řetězce na základě dostupných údajů (např. otevírací doba, cenová hladina, poskytované služby) pomocí vlastní hodnotící stupnice stanoven positioning vůči sledovaným segmentům. V závěru je posouzeno, zda positioning obchodních řetězců odpovídá nákupnímu chování daných segmentů.
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Hervíř, Petr ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce pojednává o sémiotice, z ní odvozené analýzy, a zaměřuje se na analýzu vybraných reklamních spotů firmy Apple Inc. V první řadě definuje sémiotiku, sémiotickou analýzu a pojmy v ní obsažené, následně na základě těchto poznatků analyzuje spoty společnosti do hloubky z několika pohledů v závislosti na sémiotice.
Moderní metody a nástroje pro podporu manažerského rozhodování
Krčil, Jakub ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na moderní metody a nástroje pro podporu manažerského rozhodování. V první části práce jsou představeny základní charakteristiky týkající se managementu a manažerského rozhodování, které jsou následně rozšířeny o oblasti modelování, simulace, optimalizace a vícekriteriálního rozhodování. Zároveň je zde nastíněn vztah mezi těmito manažerskými rozhodovacími úlohami. V druhé části jsou představeny praktické příklady ukazující propojení těchto oblastí. Konkrétně jimi jsou kolonie mravenců, problém obchodního cestujícího, nástroj AnyLogic, analytický hierarchický proces a simulace HealthBound. Práce je dále doplněna také o softwarové nástroje vhodné k podpoře vícekriteriálního rozhodování.
Zavedení systému managementu kvality podle norem řady ISO 9000
Černá, Lenka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je porovnat fungování společnosti EKAN Servis s.r.o. před zavedením systému managementu kvality a po jejím zavedení. V teoretické části jsem se zaměřila na systém managementu kvality podle norem ISO jako celek, jejich charakteristiku, vysvětlení. V praktické části se zabývám představením společnosti EKAN Servis s.r.o., konkrétním postupem zavedení systému managementu kvality ve společnosti EKAN, vyčíslení nákladů na zavedení systému a porovnáním jejího fungování před a po zavedení systému kvality.
Využití mobilních technologií v různých kulturách
Peroutková, Hana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části jsou představeny nejvýznamnější teorie kulturních dimenzí. Konkrétně kulturní dimenze podle Schwartze, Trompenaarse a Hofstedeho. Stěžejní význam pro tuto práci má studie GLOBE, která se stala základem pro následnou analýzu sekundárních dat. Cílem práce je zjistit rozdíly v používání mobilních technologií mezi kulturními klastry, stanovenými podle studie GLOBE, a také (ne)zamítnout hypotézy o shodě používání mobilních technologií k vybraným účelům. Mezi vybrané účely patří micro-blogging, sociální sítě, služby online seznamky, správa nebo publikování na vlastním webu či blogu a psaní komentářů, recenzí nebo hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí178 - 187dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
97 NOVÁK, Martin
10 NOVÁK, Matěj
86 NOVÁK, Michal
27 NOVÁK, Miroslav
7 Novák, M.
34 Novák, Marek
97 Novák, Martin
1 Novák, Martin Bc.
1 Novák, Matouš
8 Novák, Matyáš
4 Novák, Matúš
10 Novák, Matěj
11 Novák, Michael
11 Novák, Milan
1 Novák, Milan Bc.
10 Novák, Miloslav
1 Novák, Miloš
53 Novák, Mirko
27 Novák, Miroslav
2 Novák, Miroslav,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.