Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Hejtmanová, Dagmar ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako jsou nákupní chování spotřebitelů a vlivy, ochota ke koupi, zákaznická spokojenost či uži-vatelské hodnocení. Pro sběr primárních dat byla zvolena metoda dotazování. Právě kvůli kvantitativní povaze výzkumu byly předem stanoveny výzkumné otázky, které se vyhodnocovaly pomocí popisných statistik a nástrojů statistického usuzování.
Vliv sociálního prostředí v organizaci na sdílení pracovní energie
Hejtmanová, Dagmar ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se dělí na dvě části, a to teoretickou část a praktickou část. Práce zjišťuje vliv sociálního prostředí ve vybrané organizaci na sdílení pracovní energie. V teoretické části jsou vysvětleny některé pojmy, které souvisí s termíny, jako jsou organizace, energie v práci, sociální atmosféra a pracovní spokojenost. Je zde uvedeno vše, co bude třeba k vypracování praktické části a především to, jak lze zjistit míru sdílení pracovní energie. Praktická část je postavena na dotazníku. Na základě výsledku dotazníkového šetření je proveden rozbor sesbíraných dat. K vyhodnocování výsledků byly použity popisné statistiky a další statistické metody. Cílem práce je zjistit míru sdílení pracovní energie u dvou pracovních skupin jedné nejmenované firmy a zároveň charakterizovat sociální atmosféru těchto dvou skupin.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hejtmanová, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.