Název: Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Překlad názvu: Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Autoři: Korecká, Martina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; nezisková organizace; propagace; sdělovací prostředky; marketing communication; news media; non-profit organization; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44823

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet