Název:
Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Překlad názvu:
Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Autoři:
Korecká, Martina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.The aim of this bachelor's thesis is to analyse and evaluate marketing communication tools, used by the Museum of Photography and Modern Visual Media in Jindřichův Hradec, which the public is addressed by. On the basis of the findings there are recommended possible solutions for the improvement of the communication mix of the certain organization. The thesis suggests another possibility of the use of the Photography festival to make the subject visible.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; nezisková organizace; propagace; sdělovací prostředky; marketing communication; news media; non-profit organization; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44823