Název: Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Překlad názvu: Willingness to Buy Based on the User Product Reviews
Autoři: Hejtmanová, Dagmar ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nákupní chování; ochota ke koupi; uživatelské hodnocení; zákaznická spokojenost; Customer satisfaction; Purchase behavior; User Product Review; Willingness to Buy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46960

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet