Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace
Němcová, Marie ; Prokšová, Hana (vedoucí práce) ; Vaňková, Irena (oponent)
(česky) Bakalářská práce na téma "Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace" se věnuje pojmenování zastávek pražského metra v českém znakovém jazyce, a to zejména z hlediska utváření těchto znaků. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení potřebných termínů (ikonicita, kompozice, inicializace, kalk aj.), v části praktické pomocí cílených rozhovorů s vybraným vzorkem neslyšících zjišťuje užívanou podobu všech znaků stanic pražského metra. Jednotlivé znaky jsou zkoumány z hlediska významové motivace i formálního utváření, v případě, že se pro některou stanici vyskytuje několik pojmenování, jsou znaky mezi sebou komparovány. Cílem práce je provést parciální analýzu znakotvorného systému pro tuto vymezenou oblast propriálních pojmenování. Součástí práce je i získaný vizuální materiál.
Komunikace a vizuální prezentace značky Girls Without Clothes na online platformách a jejich vliv na vytváření komunity zákazníků
Němcová, Marie ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Gvoždiak, Vít (oponent)
(česky) Diplomová práce s názvem "Komunikace a vizuální prezentace značky Girls Without Clothes na online platformách a jejich vliv na vytváření komunity zákazníků" analyzuje image oděvní firmy Girls Without Clothes, a to ze dvou hledisek. Zkoumána je zejména její komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram, poté je pozornost věnována názoru zákazníků, kteří značku na těchto konkrétních platformách sledují. Ve výkladové části se práce zaměřuje na vysvětlení potřebných témat (vizualita, komunita, reklamní obraz aj.) z okruhů vizuální rétoriky, teorií obrazu a mediálních teorií, v části výzkumné je firma Girls Without Clothes nejprve představena a následně je zasazena do konkurenčního prostředí. Pomocí rozboru vizuálních obrazů je poté zjišťováno, jakou má společnost image, přičemž je analýza věnována primárně způsobu komunikace. Konkrétně je pozornost zaměřována na výrazné prvky, které se při komunikaci mohou objevovat, jako je např. použití humoru, vulgarismů, tykání atd. Jednotlivé aspekty utvářející způsob komunikace jsou detailně zkoumány a komparovány s konkurenčními lokálními firmami Life is porno a Surfr, které jsou značce Girls Without Clothes v určitých ohledech podobné. V návaznosti na tato zjištění je následně pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jak sledující značky reagují na...
Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace
Němcová, Marie ; Prokšová, Hana (vedoucí práce) ; Vaňková, Irena (oponent)
(česky) Bakalářská práce na téma "Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace" se věnuje pojmenování zastávek pražského metra v českém znakovém jazyce, a to zejména z hlediska utváření těchto znaků. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení potřebných termínů (vizuální motivovanost, kompozice, inicializace, kalk aj.), v části praktické pomocí cílených rozhovorů s vybraným vzorkem neslyšících zjišťuje užívanou podobu všech znaků stanic pražského metra. Jednotlivé znaky jsou zkoumány z hlediska významové motivace i formálního utváření, v případě, že se pro některou stanici vyskytuje několik pojmenování, jsou znaky mezi sebou komparovány. Cílem práce je provést parciální analýzu znakotvorného systému pro tuto vymezenou oblast propriálních pojmenování. Součástí práce je i získaný vizuální materiál.
Contemporary DIY Photography in a Historical Context
Němcová, Anna Marie ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
Prvotním záměrem diplomové práce je analyzovat situaci DIY (Do It Yourself - udělej si sám) kultury na konkrétním případu současné DIY fotografie pomocí výzkumu zaměřeného na studenty a absolventy fotografických oborů na českých vysokých školách. Výzkum se skládá z patnácti hloubkových rozhovorů se studenty a absolventy a poskytuje kvalitativní data, která jsou kvantitativně analyzována pomocí kódovaných odpovědí. Druhotným záměrem je poskytnutí teoretického podkladu pro téma DIY fotografie, zabývající se propojením fotografie a DIY v historickém kontextu, ale také v současnosti. Práce se ve stručnosti zabývá evolucí fotografického média a zaměřuje se na metody, které byly vynalezeny nebo používány s jistou dávkou amatérismu, případně ve spolupráci s jiným oborem. Práce dále zkoumá koncept DIY ve smyslu různých forem, subkultur a kontextů, jejíchž prostřednictvím vyvozuje závěry o propojení fotografie a DIY. Závěry práce se zaměřují na obtíže, které fotografové pociťují vůči tématu DIY a digitálních technologií, hlavně pocit omezení možností kvůli malým zkušenostem s ručním procesem, v porovnání s analogovou fotografií a celkovou spokojenost s dostupnou technologií.
Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace
Němcová, Marie ; Prokšová, Hana (vedoucí práce) ; Vaňková, Irena (oponent)
(česky) Bakalářská práce na téma "Znaky pro stanice pražského metra: motivace a fundace" se věnuje pojmenování zastávek pražského metra v českém znakovém jazyce, a to zejména z hlediska utváření těchto znaků. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení potřebných termínů (ikonicita, kompozice, inicializace, kalk aj.), v části praktické pomocí cílených rozhovorů s vybraným vzorkem neslyšících zjišťuje užívanou podobu všech znaků stanic pražského metra. Jednotlivé znaky jsou zkoumány z hlediska významové motivace i formálního utváření, v případě, že se pro některou stanici vyskytuje několik pojmenování, jsou znaky mezi sebou komparovány. Cílem práce je provést parciální analýzu znakotvorného systému pro tuto vymezenou oblast propriálních pojmenování. Součástí práce je i získaný vizuální materiál.
Evangelizace jako úkol křesťana
NĚMCOVÁ, Marie
Práce se zabývá tématem evangelizace a vybranými evangelizačními koncepty uplatňovanými v současnosti na území České republiky. Evangelizace je představena jako zásadní úkol církve a křesťana, který vyplývá z Ježíšova misijního příkazu hlásat evangelium všemu stvoření. O evangelizaci je v práci pojednáno na teologických základech misiologie, trinitologie, christologie, mariologie a ekleziologie. Dále je v práci nastíněno, jak by měl vypadat misionář podle vzoru Ježíše Krista, jeho kvality a obsah a metody jeho hlásání radostné zvěsti. Práce seznamuje s těmito evangelizačními koncepty: Škola křesťanského života a evangelizace Marie z Nazaretu, Matky církve, františkánská misie, Koinonia Jan Křtitel a farní evangelizační buňky, a uvádí jejich srovnání z hlediska cílů, metod a některých teoretických poznatků z této práce.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
KOSTELNÍ PRŮVODCOVSKÉ SLUŽBY V RÁMCI DUCHOVNÍ PÉČE O TURISTY NA PŘÍKLADU KOSTELA OBĚTOVÁNÍ PANNY MARIE V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
NĚMCOVÁ, Marie
Práce se zabývá náboženským a poutním cestovním ruchem, zvláště kostelními průvodcovskými službami a jejich zaměřením na duchovní péči o turisty. Poskytuje informace o postoji církve k duchovní péči o turisty navštěvující kostely. Práce vychází také z osobních zkušeností autorky z projektu Otevřené brány. V tomto duchu se zaměřuje na návrh realizace určitého způsobu duchovní péče o turisty v kostele Obětování Panny Marie v Českých Budějovicích. Návrh nezapomíná ani na důležitost náležité přípravy průvodců.

Viz též: podobná jména autorů
23 Nemcová, Michaela
3 Nemcová, Miroslava
1 Nemcová, Mária
4 NĚMCOVÁ, Magdaléna
11 NĚMCOVÁ, Martina
23 NĚMCOVÁ, Michaela
2 Němcová, Magda
4 Němcová, Magdalena
4 Němcová, Magdaléna
8 Němcová, Marcela
10 Němcová, Marie
2 Němcová, Marika
18 Němcová, Markéta
6 Němcová, Marta
11 Němcová, Martina
23 Němcová, Michaela
2 Němcová, Miluše
3 Němcová, Miroslava
12 Němcová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.