Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trh analytických CRM a jeho vývoj
Zrcek, Milan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem práce je v první fázi definovat pojem analytický CRM a určit jeho pozici v celém CRM. Z toho vyplývají určité úrovně, přičemž jako hlavní je nadále brána ta analytická. Pro další části je zásadní analýza dosavadního vývoje na trhu CRM. Na základě těchto znalostí je určena současná situace na trhu CRM. Tím je míněno především jaké konkrétní aplikace CRM se používají k analytickým účelům a jaká funkcionalita je využívána. Poslední částí je snaha o predikování budoucího vývoje na trhu analytických CRM. Celý odhad je založen na předchozích částech bakalářské práce.
Internet, jeho přednosti a nedostatky
Mokrejš, Tomáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Hlavní náplní této bakalářské práce je Internet, který se stal fenoménem této doby.Práce zkoumá Internet ze všech hledisek a pokouší se přijít na to, jaký vliv má na současnou společnost. V práci jsou porovnávány kladné a záporné stránky Internetu, které zasahují do lidských činností. Hlavními oblastmi zájmu této práce jsou komunikace, celkové usnadnění života,informovanost a další. Dále se snaží o návrh řešení některých negativ Internetu a pokouší se dát odpověď na to, zda převládají plusy či mínusy.
Analýza nabídek pojišťoven na on-line pojištění v ČR a srovnání s jejich mateřskými společnostmi v zahraničí
Gušiliková, Nina ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Práce analyzuje nabídky pojišťoven na on-line pojištění v České republice. Definuje základní údaje z oblasti pojištění a pojišťovnictví. Představuje vybrané společnosti, charakterizuje jejich postavení na pojišťovacím trhu, informuje o službách a poskytuje ucelený přehled nabídek na on-line pojištění. Součástí je popis webových stránek a průběhu aplikací pro uzavření pojistné smlouvy on-line. U každého pojišťovacího subjektu je připojena charakteristika její mateřské společnosti spolu s popisem webových stránek a nabídkou on-line pojištění. Součástí práce je také vzájemné srovnání pojišťovacích subjektů v ČR navzájem a porovnání s jejich mateřskými společnostmi. Srovnání bude provedeno na základě vybraných kriterií. Závěrečný bod analýzy představuje hodnocení a vysvětlení rozdílů mezi nabídkami jednotlivých společností a doporučení pro společnosti v České republice za účelem lepšího a efektivnějšího uspokojení potřeb zákazníků.
Internetové bankovnictví v ČR a zahraničí
Rösslerová, Lucie ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sixtová, Anna (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav internetového bankovnictví v České republice a v zahraničí a navrhnout možnosti dalšího vývoje do budoucna. Za reprezentanty zahraničí jsou zvoleny státy - Slovensko, Německo a Velká Británie. Tato bakalářská práce se zaměří na zjišťování úrovně internetového bankovnictví ve vybraných zemí, a také na jeho historický vývoj. Analyzováním získaných informací bude zjištěno, v čem jsou ostatní země dál než ČR a naopak. Následně bude z těchto výsledů navrhnuto, kterým směrem by se internetové bankovnictví v ČR mělo dále ubírat, co by se mělo vylepšit, nebo čemu se vyhnout.
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
Mach, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kubíček, Jovan (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů. Oblast mobilních plateb je potencionálním platebním systémem budoucnosti. To, do jaké míry budou mobilní platby v budoucnu využity, však nezávisí jen na využití jednotlivých aplikací a technologií, ale také na připravenosti potencionálních uživatelů na tyto technologie a ochotě uživatelů je naplno využívat. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých technologií pro platby mobilním telefonem, zmapovat současnou situaci v segmentu mobilních plateb a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci lze rozdělit do tří částí. První, teoretická část, definuje mobilní platby, uvádí čtenáře do problematiky zavádění mobilních plateb a popisuje možnosti využití těchto technologií. Druhá, praktické část, je rozborem dotazníku. Tento dotazník je primárně zaměřen na využití aplikací mobilních plateb mezi uživateli mobilních telefonů v České republice. Při vyhodnocování dotazníku je dán důraz na vyvození závěrů, které by mohly být využity při zavádění mobilních plateb. Třetí část je pak ukázkou možných aplikací mobilních plateb v dalších oborech. Čtenáři této bakalářské práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice mobilních plateb, technologiích a aplikacích mobilních plateb. Případně získat informace o možnostech využití těchto plateb ve své oblasti podnikání.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.
Poučení z IT implementace směrnice Basel 2 pro směrnici Solvency II
Matuštík, Ondřej ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Tůma, Roman (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí možnosti implementace Basel 2, porovnává Basel 2 a Solvency II a na základě této komparace sestavuje seznam "Best practices" pro implementaci Solvency II.
Elektronické bankovnictví a jeho zabezpečení v CR a ve světě
Havlín, Petr ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Práce se zabývá analýzou stavu služeb internetového bankovnictví v ČR a ve světě. Seznamuje čtenáře s bezpečnostními prvky, které jsou v tomto odvětví využívány a s rozsahem funkcí, které aplikace jednotlivých bank nabízejí. Jsou popsány hlavní způsoby, které jsou použity pro šifrování přenosu dat po nezabezpečené síti Internet. Obsaženy jsou jak metody založené na symetrických, tak asymetrických klíčích. Pozornost je věnována i některým typům útoků, které mohou být proti šifrám vedeny. Práce se také věnuje možnostem bezpečné identifikace uživatelů. Jsou popsána statická hesla, jednorázová hesla, klientské certifikáty a systémy založené na principu challenge-response. Analyzována je jejich vhodnost a odolnost proti praktikám typu ?Phishing?, ?Pharming?, ?Vishing? nebo útok typu ?Man in the middle?. Zmíněno je i dodatečné zabezpečení prováděných transakcí. ?Bezpečnostní politika jednotlivce? doporučuje pravidla, která by měl dodržovat každý zodpovědný klient. Naznačeny jsou i technologie, které by podstatně zvýšily ochranu před neoprávněným vniknutím do systému a které by také umožnily odhalení podvodných transakcí v reálném čase.
Datové sklady bankovních institucí
Kmoch, Václav ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Předmětem řešení je porovnání dvou základních metodologií pro návrh a tvorbu datových skladů. Jedná se o multidimenzionální metodologii podle Dr. Ralpha Kimballa (Kimball?s methodology) a metodologii informačně technologického prostředí podle Billa Inmona (Inmon?s methodology). Úvodní část práce je zaměřena na teoretický rámec oblasti datových skladů. Důraz je zejména kladen na objasnění pojmosloví a základních datových vztahů. Praktická část seznamuje s konkrétní architekturou obou přístupů a podává ucelené porovnání zmíněných metodologických přístupů. Cílem práce je poskytnutí nadhledu nad aplikací obou metodologií dle vybraných kritérií praktického použití, která zastupují objektivní hlediska vývoje a správy prostředí datového skladu. Přínosem práce je konkrétní komparace nejpoužívanějších architektur v prostředí datových skladů bankovních institucí, ze kterého vychází praktická zkušenost autora.
eGovernment ? realita v České republice ? výměna dat
Matuštík, Ondřej ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Návrh modelu budoucího fungování eGovernmentu v České republice zaměřeného na oblast výměny dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.