Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh optimalizace informačních, produkčních a řídících systémů ve vybrané organizaci
Baláž, Martin ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zefektivnění fungování systémů v malém podniku zaměřeném na gastronomii. Hlavní cílem práce je analýza a následný návrh optimalizace a doporučení k informačnímu, produkčnímu a řídicímu systému v konkrétní organizaci. První částí práce je nutný teoretický základ související s tématem, dále je popis metodiky zpracování práce. Třetí část, praktická, obsahuje obecnou charakteristiku podniku, analýzu současného stavu a dotazníkový výzkum. V poslední části práce je návrh optimalizace a doporučení k potřebným částem vyplývajícím z analýzy a průzkumu. Výsledkem práce je analýza podniku v oblasti objednávkového systému a jejím hlavním přínosem jsou změny provedené v restauraci na základě uvedených doporučení.
Využití responzivního designu pro optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení
Kolínek, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
S neustále rostoucí skupinou uživatelů Internetu připojujících se pomocí mobilních zařízení je nutné připravit webové stránky pro novou skupinu návštěvníků. Tato práce se zabývá porovnáním jednotlivých způsobů, jak je možné přizpůsobit internetové stránky pro mobilní zařízení a detailním popsáním responzivního web designu. Práce dále obsahuje popis rozdílů v chování uživatelů mobilních a desktopových zařízení a jejich odlišných potřebách. Výstup praktické části práce tvoří nová podoba internetových stránek pro hotel Zlatý Lev v Jablonci nad Nisou, které jsou vytvořeny dle zásad a pravidel tvorby responzivního web designu, čímž docílíme optimálního zobrazení webových stránek na různých zařízeních, od desktopových počítačů, přes tablety až po chytré telefony.
Marketing na sociálních sítích - metriky a měření
Gleich, Viktor ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Marketing na sociálních sítích využívá mnoho společností. Proto je důležité pro přínosné použití, využívat metrik a měření. Poté bychom měli dokázat sestavit kvalitní marketingový plán a dosáhnout lepších hospodářských výsledků. Dostupných metrik je mnoho, proto je dobré se v nich zorientovat a zvolit ty správné, které nám přinesou cenné informace. Marketing je proces, který by měl být zakončen vyhodnocením, dle předem stanovených metrik, a podle výsledků udělány patřičná opatření. Metriky jsou klíčový uzel tohoto procesu, který poskytuje zpětnou vazbu a přínosná poučení.
Analýza trhu cloudového řešení Business Intelligence
Morc, Pavel ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Tato práce pojednává o analýze trhu cloudového řešení Business intelligence. Práce je rozdělena na dvě hlavní části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje historii a vývoj BI a také základní informace o BI. Praktická část obsahuje popis vybraných hráčů na trhu cloudového řešení BI. Po uvedení základních informací následuje kapitola komplexní analýzy a postavení jednotlivých hráčů z hlediska světového trhu a vyhodnocení hráčů na českém trhu. V druhé části je uveden dotazník, který udává informace o možnosti rozšíření cloudového BI i mezi menší podniky. Na závěr je shrnutí výsledků a uvedených pár trendů, které ukazují, kam dnešní BI směřuje.
Use of social networks for recruitment
Ondejková, Ľubomíra ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím při náboru nových zaměstnanců. Jejím cílem je posoudit, zda se sociální sítě mohou stát hlavní metodou při náboru zaměstnanců, zjistit názor náborových pracovníků na využívání sociálních sítí a porovnat tyto zjištění s obdobím před třemi lety. V neposlední řadě také charakterizovat vybrané sociální sítě a porovnat možnosti jejich využití. Teoretická část je věnována představení oblasti personalistiky a problematiky získávání pracovníků, dále obsahuje úvod do sociálních sítí, jejich historii a statistiky dnešního používání. Následuje rozbor možností sociálního náboru, načež navazuje analýza sociálních sítí Facebook, LinkedIn a Twitter. Obsahem praktické části je analýza dat získaných z výzkumu, realizovaného formou dotazníku a rozhovoru, mezi pracovníky v oblasti HR. Výsledky jsou porovnávány se stejným výzkumem, který byl realizován v roce 2012. Z obou částí je pak vytvořen závěr, prezentující shrnutí celé práce.
Draft of computer strategic game for simulation of employee motivation
Pagáčová, Anna ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Malinová, Ludmila (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom počítačovej manažérskej hry na simuláciu motivácie zamestnancov. Hlavným cieľom práce je vytvorenie návrhu manažérskej hry, ktorá bude podporovať systémové myslenie manažérov a študentov pripravujúcich sa na kariéru manažéra. V prvej časti práce sú rozobraté teoretické východiská danej problematiky, a to hlavne pojem systémového myslenia a motivačných teórií, ktoré sú ťažiskové pre následný návrh hry. Práca v druhej časti prechádza do samotnej analýzy hier a problému motivácie zamestnancov. Poslednú, tretiu časť práce tvorí samotný návrh hry, ktorý je riešený bez technickej realizácie. Poskytuje logiku hry so základným grafickým návrhom.
Analýza a návrh optimalizace informačního systému využívaného při procesu prodeje ve společnosti 2P SERVIS s.r.o.
Pajma, Lukáš ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá informačním systémem využitým při procesu prodeje ve střední společnosti prodávající produkty především do zdravotnictví, sociálních služeb či hotelnictví. Cílem práce je analyzovat a následně navrhnout optimalizaci informačního systému využívaného právě pro proces prodeje ve vybrané organizaci, se zaměřením na interní komunikaci oddělení do něj spadajících a spokojenost zákazníků z hlediska komunikace a struktury informací v e-obchodu. Práce se ve své první části věnuje teoretickému základu, který obsahuje vysvětlení jednotlivých pojmů potřebných k porozumění praktického výzkumu. Druhá část shrnuje metody, které slouží ke zpracování analytického úseku praktického výzkumu. Třetí část se zabývá představením podniku a analýzou dotazníkových průzkumů jak ze strany zaměstnanců tak zákazníků a návrhem vhodné optimalizace a tím i zefektivnění informačního systému v rámci procesu prodeje.
Analýza konkrétní společnosti z pohledu CRM
Svoboda, Mikuláš ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Jánský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vysvětlením pojmu CRM, jeho historií, vývojem a moderními trendy. Popisuje firemní postupy a jednotlivé funkce CRM. Zabývá se také jeho přínosy a teoretickou implementací ve firmě. Praktická část představuje konkrétní společnost, analyzuje její firemní procesy se zaměřením na nedostatky a jejich následnou optimalizaci. Dále zpracovává dotazníky vyplněné zaměstnanci z oddělení fakturace a obchodu a interview s vedoucími těchto oddělení. Na základě získaných poznatků je zpracováno doporučení k zavedení CRM.
Sociokybernetika a její aplikace v analýze organizace
Malinová, Ludmila ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Diplomová práce se věnuje objasnění principů sociokybernetiky a jejího provázání do ostatních vědeckých disciplín. Poukazuje na možný přístup k informacím, znalostem, systémům, dále se obrací na jednotlivce v rámci sociálního systému a na jejich hodnoty, vnímání abstrakce reality, využití zpětné vazby, autopoiesis (samoorganizaci) a mnoho dalších. Teoretický rámec dává čtenáři základní povědomí o této problematice. Praktická část poukazuje na možnou aplikaci tohoto konceptu při komplexní analýze organizace. Výsledky takové analýzy poukazují na slabá místa a možnosti zlepšení, a to v rámci sociokybernetických principů a metod.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců (na konkrétním příkladě)
Malinová, Ludmila ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hais, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice systematického vzdělávání zaměstnanců ve firmách. Hlavním cílem práce je analýza konkrétního systému vzdělávání v konkrétní organizaci a předložení případných doporučení na zlepšení systému. První část obsahuje teoretické poznatky popisující důležité aspekty podnikového vzdělávání, metody vzdělávání ve firmě a poukazuje na možnost využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Praktická část analyzuje systém vzdělávání v konkrétní společnosti a následně porovnává popis systému vzdělávání s praktickým využitím systému pro vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena doporučení k současnému stavu systematického vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 Malinová, Lenka
3 Malinová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.