Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie značky Staropramen Sládkova limonáda. Práce je zaměřená na marketingovou strategii této značky se zaměřením na komunikační strategii. Důraz je kladen především na aktuální trendy, které ovlivňují trh a s ním i strategie firem přítomných na trhu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii značky Staropramen Sládkova limonáda. Komunikační strategie vychází z informací a dat nashromážděných pomocí dotazníkového šetření, situační analýzy a následného zhodnocení dosavadní aplikované marketingové strategie.
Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Červená, Pavla ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut a její potenciální vstup do České republiky. KOH Coconut je taiwanská značka kokosové vody a jiných kokosových produktů.
Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh
Halfar, Jan ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je zpracování konkrétního návrhu ke změně dosavadní marketingové strategie firmy LGI Czechia, který bude vycházet z aktuálního postavení firmy na českém trhu. První část práce poskytuje teoretické základy marketingové teorie a finanční analýzy, které jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Praktická část úvodem nabízí představení firmy LGI Czechia. Následuje analýza současné marketingové strategie, marketingového prostředí a vnitropodnikové charakteristiky. Výstupy z jednotlivých analýz následně slouží k identifikaci problémů, vycházejících z aktuálního postavení LGI Czechia na českém trhu. V další části se práce zaměřuje na vytvoření konkrétních marketingových návrhů, které povedou k vylepšení jednotlivých problémových oblastí. Poslední kapitola je věnována finanční analýze firmy LGI Czechia a zároveň nabízí praktické srovnání výstupu s konkurenční firmou Kühne + Nagel.
Strategie vstupu na zahraniční trh
Kalista, Pavel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných trhů, která byla následně použita při jejich analýze.
Srovnání CSR aktivit firem působících na českém trhu a jejich přínos pro veřejnost
Říhová, Lucie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení společenské odpovědnosti firem Starbucks a Tchibo. K tomuto účelu je použita analýza CSR aktivit zmíněných společností. Součástí práce je také vlastní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které zjišťuje vnímání společenské odpovědnosti širokou veřejností a její vztah k těmto aktivitám. Úvodní část práce podává teoretický základ k problematice, načež dvě následující kapitoly jsou věnovány společnostem Starbucks a Tchibo. V závěrečné kapitole nalezneme vyhodnocený výzkum.
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Kusch, Katharina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
The purpose of this paper is to assess consumer behavior in the airline industry from a perspective beyond the effects of price discrimination. First the consequences of dynamic pricing will be assessed before looking at the role of social media and offline social influences, consumer satisfaction and airline equilibrium networks and their effects on consumer loyalty. Final implications on aviation revenue management will be drawn.
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Žídková, Jolana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. positioningu, marketingových programů a sekundárních asociací, jakožto základních nástrojů budování značky, a v neposlední řadě na představení a vysvětlení auditu značky. V druhé části jsou sestaveny profily jednotlivých značek a je proveden audit značky Mercedes-Benz na základě výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje vytvoření aktuálního positioningu značky a doporučením pro další řízení značky Mercedes-Benz. To je zároveň sekundárním cílem práce.
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
Koschantová, Klára ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je věnována výsledkům vlastního dotazníkové šetření mezi občany České republiky, a to především v Jižních Čechách a v Praze. Pomocí vlastního šetření jsem se pokusila objanit otázku, zda má reklama na spotřebitele a jeho nákupní chování vliv.
Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance
Konopecká, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Paulátová, Barbora (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení v oblasti marketingu a vytvoření marketingové strategie pro nestátní neziskovou organizaci Kredance, která působí v oblasti kultury a v oblasti současného pohybového divadla. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec neziskového sektoru a neziskových organizací organizace s důrazem na českou realitu. Druhá část se zabývá řízením a management neziskových organizací s důrazem na marketing a finanční řízení. Třetí část je složena z profilu Kredance a z vlastního výzkumu. Poslední část vychází z výzkumu a je v ní prezentován návrh marketingové strategie spolu s dalšími doporučeními (v oblasti marketingu).
The proposal of marketing communication for the company Prestige Real
Sopková, Juliana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Prestige Real a navrhnout doporučení na její vylepšení. První kapitola teoretické části popisuje marketing na business to business trzích. Následující kapitola je zaměřena na specifika B2B trhů, jejich zákazníků, nákupní chování firem a segmentaci trhů B2B. Třetí kapitola je věnována teorii marketingové komunikace v B2B prostředí. Za touto kapitolou následuje praktická část, která obsahuje informace o firmě Prestige Real, jeho zákazníkovi a marketingové komunikaci. Poslední kapitoly práce tvoří SWOT analýza a návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Prestige Real.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Lhotáková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.