Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The proposal of marketing communication for the company Prestige Real
Sopková, Juliana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Prestige Real a navrhnout doporučení na její vylepšení. První kapitola teoretické části popisuje marketing na business to business trzích. Následující kapitola je zaměřena na specifika B2B trhů, jejich zákazníků, nákupní chování firem a segmentaci trhů B2B. Třetí kapitola je věnována teorii marketingové komunikace v B2B prostředí. Za touto kapitolou následuje praktická část, která obsahuje informace o firmě Prestige Real, jeho zákazníkovi a marketingové komunikaci. Poslední kapitoly práce tvoří SWOT analýza a návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Prestige Real.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.