Název:
Návrh marketingovej komunikácie pre spoločnosť Prestige Real
Překlad názvu:
The proposal of marketing communication for the company Prestige Real
Autoři:
Sopková, Juliana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je zanalyzovať marketingovú komunikáciu firmy Prestige Real a navrhnúť odporúčania na jej vylepšenie. Prvá kapitola teoretickej časti popisuje marketing na business to business trhoch. Nasledujúca kapitola je zameraná na špecifiká B2B trhov, ich zákazníkov, nákupné chovanie firiem a segmentáciu trhov B2B. Tretia kapitola je venovaná teórii marketingovej komunikácie v B2B prostredí. Za touto kapitolou nasleduje praktická časť, ktorá obsahuje informácie o firme Prestige Real, jeho zákazníkovi a marketingovej komunikácii. Posledné kapitoly práce tvorí SWOT analýza a návrhy na zlepšenie marketingovej komunikácie spoločnosti Prestige Real.Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Prestige Real a navrhnout doporučení na její vylepšení. První kapitola teoretické části popisuje marketing na business to business trzích. Následující kapitola je zaměřena na specifika B2B trhů, jejich zákazníků, nákupní chování firem a segmentaci trhů B2B. Třetí kapitola je věnována teorii marketingové komunikace v B2B prostředí. Za touto kapitolou následuje praktická část, která obsahuje informace o firmě Prestige Real, jeho zákazníkovi a marketingové komunikaci. Poslední kapitoly práce tvoří SWOT analýza a návrhy na zlepšení marketingové komunikace společnosti Prestige Real.The main objective of this thesis is to analyze marketing communication of the company Prestige Real and make recommendations for its improvement. The first chapter describes the theoretical part of marketing of business-to-business markets. The next chapter focuses on the specifics of B2B markets, their customers, shopping behavior of firms and B2B market segmentation. The third chapter describes the theory of marketing communication in a B2B environment. This chapter is followed by a practical part, which contains information about the company Prestige Real, its customers and marketing communication. Next chapter focuses on SWOT analysis and in the final part, the recommendations to improve the current marketing communication are made.
Klíčová slova:
B2B marketing; makretingová komunikace; Prestige Real; B2B marketing; marketing communication; Prestige Real
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49773