Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Webový vizuální styl firem
Šinágl, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Obsahem práce je popis hlavních zásad vizuálního stylu firem a funkčností vybraných webových programovacích jazyků. Použití těchto dvou částí je porovnáno na pěti vybraných webech firem. Na závěr je z tohoto porovnání určeno, jaké uspořádání a jaké programovací metody jsou nejvhodnější pro kompozici stavby internetové stránky. Práce je rozdělena do několika tematických celků týkajících se představení jednotlivých prvků vizuálního stylu, softwaru pro jejich vytváření, používaných programovacích jazyků a zhodnocení používaných webových stránek. Nejprve jsou představeny části jednotného vizuálního stylu firem. Poté se práce zaměřuje na popis metodiky tvorby vizuálního stylu. Zahrnuty jsou softwarové programy pro vytváření jednotlivých vizuálních prvků. Následuje popis vybraných programovacích jazyků. Nakonec se práce věnuje jednotlivým internetovým stránkám firem, kde jsou jednotlivé vizuální prvky a programovací jazyky popsány a zhodnoceny autorem, který využil znalosti získané při psaní této práce. Cílem práce je zhodnotit jaké uspořádání vizuálních prvků a jaká kombinace programovacích jazyků je nejvhodnější pro webové prezentace firem.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.
Internetový marketing na příkladu malé organizace
Vaňáč, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem práce je analýza postupů a technik současného internetového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny nástroje současného internetového marketingu, jejichž optimální využití je zohledněno v praktické části, kde je proveden komplexní návrh internetové marketingové strategie s důrazem na SEO pro začínající firmu v oboru ubytovacích a pohostinných služeb. Jedná se o firmu Penzion U Lišky, která nabízí ubytování v jižních Čechách. Práce poslouží jako návod pro malé a střední organizace při tvorbě marketingových projektů. V praktické části jsou zohledněny poznatky při tvorbě webových prezentací a postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače. V další části jsou uvedena doporučení pro zpracování PPC kampaní a prezentace firmy na sociální síti Facebook. Je provedena analýza postupů pro zvyšování návštěvnosti pomocí sociálních sítí, PR článků, blogů a dalších nástrojů.
Pokročilá digitální ilustrace a její využití pro komerční účely
Phung, Nghia ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem "Pokročilá digitální ilustrace" jako samostatnou disciplínu digitální grafiky, oddělené od grafiky čistě vektorové a fotografické retuše či montáží, a obhájit její využitelnost na současném trhu. Práce je sestavena ze 3 částí. První část teoretická obsahuje úvod do disciplíny digitální ilustrace, popíše její vývoj a určí hranice dělící PDI od jiných oborů digitální grafiky, do nichž je často zahrnována. Dále budou představeny nástroje využívané pro PDI (software, hardware, pomocné nástroje). Nakonec teoretické části budou vymezeny základní styly PDI nejvíce využívané pro komerci. Druhá část práce bude částí praktickou, kde bude zpracován grafický projekt a podrobně popsán v jednotlivých fázích včetně analýzy při přijetí zakázky i finálních úprav pro odevzdání. Vypracovaný artwork bude příkladem možné zakázky v oboru. Nakonec budou zmíněny možné alternativní postupy ilustrace, které lze využít dle preference při tvorbě. Poslední část práce se zaměřuje na komerční využití PDI. Vymezí se sféry, ve kterých se uplatňuje PDI přímo s ukázkami existujících projektů. Bude nastíněn budoucí vývoj PDI a zmíněny nové oblasti na trhu, do kterých může proniknout. Zmíněny budou i problémy a překážky při přijímání, zpracování a prodeje grafické zakázky.
Možnosti webu pro PR (PR 2.0)
Pluháček, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím webu v public relations. Seznamuje s vývojem webu a blíže se zaměřuje na koncept webu 2.0. Část práce se věnuje také oboru public relations. Definuje PR, objasňuje jeho vznik, spojitost s webem a přerod v takzvané PR 2.0. Klíčové je pak propojení teoretických poznatků s možnostmi praktického využití webu v PR. Práce představuje některé nástroje PR 2.0, například RSS, blogy, záložkovací systémy, wiki systémy, sociální sítě nebo tiskové zprávy pro sociální média. Popisuje jejich vznik, funkcionality, ale především možnosti, zásady, pravidla a rizika jejich využití v PR. Práce je také doplněna o etický rozměr, který PR 2.0 přináší.
Tvorba webového portfolia
Krejčí, Václav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit problematiku webdesignu se specifickým zaměřením na tvorbu vlastní prezentační webové stránky, tzv. portfolia. Účel tohoto portfolia bude prezentovat moji osobu na trhu poptávajícím grafické designéry. Portfolio bude obsahovat několik projektů, které vytvoří skutečné a uchopitelné reference pro potencionální zákazníky. Diplomová práce se bude sestávat ze dvou částí. První část bude pojednávat o teoretickém základu tvorby webových stránek a posléze studií zvyklostí a praxe při tvorbě webových portfolií. Druhá část se zaměří na samotný návrh a realizaci mého osobního webového portfolia.
Technologie, design a grafické uživatelské rozhraní moderních webových aplikací
Vávra, Ondřej ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby moderních webových aplikací a jejich grafického uživatelského rozhraní. První část definuje základní pojmy dané problematiky, uvádí současné technologie tvorby webových aplikací spolu se specifiky, které ovlivňují návrh grafického rozhraní, a představuje širší pohled na proces jeho navrhování. Praktická část analyzuje možnosti využití frameworků a jejich grafických komponent pro využití ve webových aplikacích. Přínosem práce je kritické zhodnocení těchto řešení a demonstrace jejich vlastního přínosu pro grafické uživatelské rozhraní. Práce také obsahuje průzkum využití frameworků v českých e-shopech a odpovědi na otázky, zda vůbec a proč frameworky k vylepšení ovládání aplikace využívat.
Autorské právo, jeho aplikace a dodržování v profesionální filmové tvorbě
Truhlář, Filip ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřená na převedení složité právnické řeči autorského zákona na jazyk srozumitelný pro laika. Uvedení kolektivních správců autorského práva a jejich přiřazení k filmovým tvůrčím profesím. Definování náplně práce jednotlivých filmových profesí a uvedení znaků, které když jejich dílo naplňuje, je toto dílo autorské. Nutnost uzavírání smluv pro autorská díla a jejich možné užití. Zpřesnění informací, které je nutné u díla uvádět při jeho zveřejňování a distribuci. Práva, která náleží výrobci audiovizuálního díla a jak dílo může použít. Dále pak povinnosti, ze zákona vyplývající. Následky při porušení autorského práva.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Lisý, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem internetové televize pro hudební portál Bandzone.cz. Internetovou televizí zde chápeme server agregující audiovizuální obsah, kde si uživatelé mohou sami vybrat, na co se chtějí dívat a kdy se na to chtějí dívat. Nejedná se o televizi, která by přenášela pořady v reálném čase a vysílala dle pevně stanoveného programu 24 hodin denně. Úvodní část popisuje různé přístupy k podnikání na internetu. Poté následuje představení hlavních subjektů audiovizuálního mediálního trhu v ČR a ve světě. Další kapitoly se zabývají praktickým návrhem internetové televize, od obsahové stránky, přes business model až po návrh uživatelského rozhraní. V závěru jsou uvedeny klíčové faktory úspěchu navržené e-business iniciativy včetně možností jejího dalšího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.