Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní postavení poddaného na smiřickém panství ve světle pozemkových knih z let 1590 až 1848
Kareš, Martin ; Kindl, Vladimír (vedoucí práce) ; Soukup, Ladislav (oponent)
Za pozemkové knihy se považují knihy, do kterých se zaznamenávaly zápisy týkající se majetkoprávních změn především zakoupených poddanských usedlostí. Od 80. let 18. století postupně zachycovaly jakékoliv nemovitosti a změny v jejich majetkoprávním držení, což nabylo úplné platnosti vydáním zákona o pozemkových knihách z roku 1871. Byly vedeny nejprve v kancelářích majitele panství (popřípadě městskými nebo obecními úřady) a po roce 1850 u okresních soudů. Předmětem pozemkových knih byly nemovité věci a případně také s nimi neoddělitelně spojená živnostenská práva (např. právo vařit pivo, provozovat mlýn, kovárnu nebo řeznictví). Pro zcizení, zatížení nebo rozdělení nemovitosti byl vyžadován souhlas vrchnosti. Poddanská nemovitost mohla být zatížena zástavním právem nebo výměnkem a jinými věcnými břemeny aktivní nebo pasivní povahy. Při jejím užívání musel poddaný respektovat také rychtáře (ve Smiřicích primase) nebo sousedská práva. S poddanskou nemovitostí byla spojena povinnost řádného hospodaření, zákaz jejího opuštění nebo zadlužení nad stanovenou hranici. Při porušení těchto povinností byl poddaný stíhán sankcí spočívající v nuceném prodeji nebo zabrání statku.
Launch of the new Brand on the International Market
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Diploma thesis deals with the launch of the new brand on the international market, thereby an already existing company could target a new segment and easier enter foreign markets.
Návrh marketingového mixu
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kareš, Martin ; Štejfa, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků obchodní společnosti. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje řešení pro zvýšení poptávky po produktech. Výsledkem je návrh nového marketingového mixu.
Proměny světla a skla v sakrálním prostoru
Kareš, Martin ; Ruller, Ivan (oponent) ; Ing.arch.Beata Polomová,Ph.D. (oponent) ; Rechlík, Karel (oponent) ; Meixner, Miloslav (vedoucí práce)
Rozmanitost dnešních kostelů a jejich zřetelné zakotvení v tradici nebo naopak jedinečnost jejich forem vyvolává otázky, potřebu ohlédnout se a potřebu reflexe. Tato disertační práce se zaměřuje na fenomén sakrálního prostoru z pohledu jednotlivých typů - otevřeného a uzavřeného - zejménana spolupůsobení světla a skla jako jedněch z nejvýznamnějších atributů těchto archetypů ovlivňujících tvorbu kompozice liturgického prostoru.
Návrh motivační příručky pro manažery společnosti
Kareš, Martin ; Šimarová, Jitka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na motivační systém ve výrobní společnosti. Na základě provedených analýz navrhuje řešení na zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Výsledkem je nový systém benefitů a motivační příručka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 Kareš, Martin
1 Kareš, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.