Název: Uvedení nové značky na mezinárodní trh
Překlad názvu: Launch of the new Brand on the International Market
Autoři: Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand; Branding; Marketing; Marketing Environment; Production Company; budování značky; marketing; marketingové prostředí; výrobní podnik; Značka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62287

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-255782


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet