Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodné a kultúrne špecifiká Venezuely
Petričková, Soňa ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je poskytnout všeobecné informace o Venezuele, zhodnotit její současnou ekonomickou situaci a základní makroekonomické ukazatele a nastínit další možný hospodářský vývoj. Dále se zabývám významem členství Venezuely v mezinárodních organizacích a kooperaci s Českou republikou. Nakonec jsem se zaměřila na kulturní a obchodní odlišnosti a porovnala výsledky z průzkumu na základě Hofstedeho dimenzí s názormi některých Venezuelanů.
Vývoj produktů v neziskových organizacích (na příkladu AIESEC).
Soukup, Vladimír ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice vývoje a marketingu produktů ve specifickém kontextu neziskové organizace a služby jako produktu. Konkrétní část je věnována nástrojům na analýzu konkurence a postavení na trhu. V praktické části práce se zaměřuji na specifické podmínky AIESEC, mezinárodní studentské organizace, a jeho produktového portfolia. Analyzuji portál tvojekariera.cz, konkrétní produkt AIESEC Česká republika, a navrhuji řešení pro jeho vývoj tak, aby byl konkurenceschopnější a relevantnější pro externí prostředí.
Využití balanced scorecard při měření efektivnosti IS/IT
Bílík, Petr ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Hudeček, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na možnost využití Balanced Scorecard při měření efektivnosti IS/IT. Cílem této práce je analyzovat současný stav práce se CRM v organizaci AIESEC pomocí BSC a na základě této analýzy dále vytvořit seznam doporučení pro měřený systém za účelem zvýšení efektivity tohoto systému. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první, teoretické části, je pozornost věnována problematice BSC. Je zde řešena logika, která je za tvorbou BSC dále pak výhody a nevyhody této metody. Tato část popisuje také IT BSC, tedy modifikaci klasické BSC pro účely použití pro měření IS/IT. Na závěr této kapitoly se věnuji matrikám měření IS/IT, kde shrnuji základní teorii ohledně měření a metrik v rámci IS/IT. Druhá, praktická část, je zaměřená na aplikaci získaných znalostí z teoretické části. Je zde měřen konkrétní systém CRM používaný organizací AIESEC. Nejdříve je blíže popsán měřený systém, aby byla lépe vidět realita, ve který systém pracuje. Dále je ve spolupráci se zástupci AIESEC navržena již konkrétní BSC, která popisuje fungování daného systému. Pro BSC byly následně stanoveny cílové metriky. Následně bylo provedeno měření systému, z čehož jsme získlai konkrétní hodnoty, které byly poté podrobeny analýze a na základě toho byly navrhnuty doporučení a závěry pro zefektivnění práce CRM systému. Tyto doporučení budou poskytnuta AIESEC, který má podle nich možnost zlepšit a zefektivnit práci CRM systému. Teoretická část práce byla vytvořena z informací čerpaných z odborné literatury a odborných článků. Praktivká část byla vytvořena na základě znalostí z teoretické části, konzultací s organizací AIESEC a dotazníkového šetření, provedeného mezi uživateli systému CRM.
Odlišení produktů BONEGA pomocí strategie modrého oceánu
Hudeček, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Novinský, Marek (oponent)
Mezi hlavní problémy, se kterými se firma BONEGA v současné době potýká, je zablokovaný přístup do velkoobchodních sítí silnou nadnárodní konkurencí. Jedním z řešení tohoto problému je uvedení natolik odlišných produktů, že by zákazníci donutili velkoobchody odebírat přístroje BONEGA, protože konkurence by nic podobného nenabízela. Tato práce vyhodnocuje existující přístupy pro hledání takového odlišení. Nejvhodnější možností pro řešení současné situace firmy BONEGA je strategie modrého oceánu. I ta má však řadu nedořešených míst při aplikaci na výrobní firmy se širším sortimentem, které však tato práce odstraňuje. Aby firma skutečně získala konkurenční výhodu založenou na unikátních inovacích, je třeba proces strategie modrého oceánu dlouhodobě zakomponovat do firemní kultury. Proběhla tak pilotní realizace procesu, která přinesla řadu nových nápadů na odlišení a také poznatků o způsobu začlenění strategie modrého oceánu do běžného chodu firmy, jež jsou v této práci taktéž blíže popsány.
Stanovení identity a analýza image firmy BONEGA spol. s r.o.
Hudeček, Michal ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Pánek, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je stanovit identitu firmy BONEGA dle představ vedení a porovnat ji s vnímanou image přístrojů, značky a firmy BONEGA. Dotazování probíhalo u zákazníků a partnerů firmy, takže z něj lze vypozorovat, jak přibližně mohou vypadat reference, které o firmě její zákazníci vytváří. Závěrem práce jsou doporučení, která by firma měla následovat, chce-li svůj image posílit.

Viz též: podobná jména autorů
6 Hudeček, Marek
6 Hudeček, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.