Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam komunikace pro práci manažera
Talan, Nadezhda ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje interní komunikaci v hotelu Amadeus, který se nachází ve městě Aktau v Kazachstánu. Hlavním cíle práce je provést analýzu a vymezit hlavní způsoby a kanály interní komunikace v hotelu. Dílčím cílem je vymezit hlavní komunikační dovednosti manažera a jejich význam v podniku. Dalším dílčím cílem je stanovit hlavní zásady pro komunikaci manažera s podřízenými (interní komunikace). V práci jsou použity hlavně následující metody: literární rešerše v teoretické části práce, analýza interní komunikace v hotelu, dotazování zaměstnanců s cílem zjistit podrobnosti o nastavení interní komunikace v hotelu a efektivnosti této komunikace.
Význam koučinku pro vedení lidí
Nguyen, Sy Tomáš ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Předložená bakalářská práce pojednává o významu koučinku pro úlohu řídícího pracovníka ve zvolené organizaci, a jaké je využití koučinkových metod v praxi. V teoretické části je vysvětlen pojem management, zejména úloha manažera v organizaci a jeho způsob vedení lidí. Podrobněji se literární rešerše zabývá koučinkem a jeho využitím v managementu. Praktická část je věnována základní charakteristice společnosti AVE CZ a její působnosti na trhu. Dále je proveden výzkum pomocí rozhovorů s vybranými vedoucími pracovníky, kteří pracují ve výše uvedené společnosti. Na základě výzkumu byly vyhodnoceny výsledky a navržen způsob řešení, jak více přizpůsobit podmínky pro použití koučování.
Význam koučinku pro vedení lidí
Klíma, Petr ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tématem této bakalářské práce je význam koučinku pro vedení lidí. Teoretická část přibližuje základní východiska problematiky managementu a vedení lidí, a dále podrobně zkoumá téma koučinku: jeho podstatu, průběh, přínosy a nevýhody. Zjištěné informace jsou doplněny několika případovými studiemi z oblasti obchodu a podnikání, které jsou analyzovány a porovnány se základními principy koučinku. V závěru teoretické části je přínos koučinku zasazen do kontextu tří objektů (zaměstnavatelů, studentů absolventů, a společnosti) a výzev, kterým čelí. Hlavním cílem praktické části práce je identifikovat a zhodnotit vliv koučinku pro úlohu řídícího pracovníka. Za tímto účelem byly s vybranými vedoucími pracovníky pořízeny řízené rozhovory, které byly posléze vyhodnoceny na základě východisek z teoretické části. Na základě zjištěných informací je v závěru vypracován souhrn vlivů koučinku a posouzení jeho významu pro efektivní vedení lidí.
Význam motivování pro efektivní řízení
Kan, Dmitriy ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce na téma "Význam motivování pro efektivní řízení" má za cíl zjistit, jaký význam má motivace pro efektivní řízení ve zvolených organizacích z pohledu manažerů. Bakalářská práce je dle stanoveného cíle rozdělena na dvě hlavní části: část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsán úvod do managementu, funkce manažera, motivace, stimulace a motivační teorie. Ve vlastní práci byli osloveni vedoucí pracovníci ze tří různých společností. Formou řízeného rozhovoru jim bylo položeno jedenáct shodných otázek týkajících se stylu vedení a hlavně významu motivace v jejich organizaci. V závěru práce byly shrnuty a zhodnoceny odpovědi vedoucích pracovníků. Dále byly tyto odpovědi porovnány s teoretickými poznatky uvedenými v literární rešerši.
Motivace jako efektivní způsob vedení lidí
Šímová, Marcela ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na využití motivace pro efektivní způsob vedení lidí. Základní pojmy managementu, manažera a jeho rolí a funkcí jsou obecně popsány v teoretické části. Dále jsou zde rozepsány témata týkající se motivace a benefitů. V praktické části na základě otevřených otázek řízeného rozhovoru jsou získány odpovědi jednotlivých manažerů a zaměstnanců v konkrétní společnosti. Otázky jsou zaměřeny na motivaci, spokojenost zaměstnanců s motivačním programem a na vztahy na pracovišti. Výsledky dotazníkového šetření jsou shrnuty a odráží úroveň motivace a spokojenosti zaměstnanců společnosti.
Úroveň motivačního procesu v podniku
Romantsova, Olga ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce je věnována tématu, které hraje klíčovou roli ve výkonnosti podniku. Jedná se o motivaci ve vybraném podniku. Hlavním cílem této práce je zjistit úroveň motivačního procesu v podniku a zjistit vliv motivačních stimulů na pracovní chování jeho zaměstnanců. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části je středem pozornosti vymezení zkoumané problematiky v širším teoretickém rámci. Praktická část práce je zaměřena na prvotní popis a představení podniku, který je předmětem výzkumu.
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let
Palasová, Nicola ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mládežnickou složku konkrétního klubu DHC Slavia Praha, na jeho hospodaření s finančními prostředky a na výchovu mládeže. Teoretická část se zabývá vysvětlením obecných pojmů právní normy ve sportovních sdruženích, sportovní reklamou a dále sponzorováním klubů. Praktická část se již zabývá konkrétním sportovním spolkem DHC Slavia Praha. Jeho finančním rozdělením jednotlivých položek a podporou pro lepší práci s mládeží. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení vedení klubu jak by mělo zlepšit chod klubu a více rozšířit mládežnickou členskou základnu.
Motivace jako způsob vedení lidí
Königová, Andrea ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Horáková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o termínu motivace a jejím využití při vedení lidí. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část v podobě literární rešerše objasňuje danou problematiku a vysvětluje veškeré potřebné informace pro pochopení daného tématu. Zahrnuje informace o motivaci, o vedení lidí, manažerech, stylech řízení a také o motivačních teoriích. Druhá část, praktická, využívá teoretické poznatky v praxi. Popisuje vybrané podniky a také odpovědi manažerů, kteří byli přizváni, aby zodpověděli 13 otázek na téma motivace jako způsob vedení lidí. Jejich odpovědi, jelikož jsou od různých manažerů z různých podniků, jsou porovnány a příslušně okomentovány. Na základě teoretických poznatků a jejich porovnání s informacemi vycházejících ze zkušenosti manažerů v praxi, je vyvozen závěr této bakalářské práce.
Motivace jako způsob vedení lidí
Klimešová, Andrea ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Horáková, Jana (oponent)
Souhrn Tato bakalářská práce se zaobírá tématem Motivace jako způsob vedení lidí, která se především zaměřuje na způsob motivace, kterou manažeři aplikují při vedení svých zaměstnanců, tedy jak korektně a efektivně využívat motivaci k vedení lidí. Práce se člení do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z nejzákladnějších pojmů této problematiky, které směřují k pochopení daného tématu. Literární rešerše je zpracována a nastudována prostřednictvím odborné literatury, která je uvedena na konci této práce. Na samém úvodu jsou rozebrány pojmy jako management, manažer a jeho funkce či role. Aby bylo zřejmé, jakou roli motivace zastává při vedení lidí, jsou podrobně vysvětleny styly vedení, pojem motivace, stimul, dílčí teorie motivace a komunikace. Praktická část je tvořena řízenými rozhovory s manažery a následným srovnáním jejich odpovědí. Řízené rozhovory jsou postaveny na dvanácti otevřených otázkách, na které odpovídalo pět manažerů ze třech firem. Závěrem je vyhodnocení odpovědí a následné porovnání a zhodnocení toho jakou váhu vedoucí pracovníci přikládají motivaci.
Význam motivování pro efektivní řízení
Zvoníček, Kamil ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice v oblasti motivování. V teoretické části této práce jsou ujasněny pojmy, kdo je to manažer, jeho role a funkce, styly vedení lidí, motivační mechanismus a programy a benefity. Hlavním cílem bylo zjištění významu motivování v roli manažera a určit potřeby a stimuly zaměstnanců, jež je motivují a které vedou k efektivnímu řízení firmy. Pomocí navržené metodiky dotazníkového šetření, se podařilo tohoto cíle dosáhnout. Empirická část obsahuje vyhodnocený dotazník s výsledky, jenž byly zaznamenány do grafů a následně okomentovány. Nadále jsem v kapitole Zhodnocení výsledků analyzoval výsledky, shrnul poznatky a navrhl určitá doporučení pro manažery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Fiedler, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.