Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dětská tolerance k reklamám
Rosenbaumová, Petra ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza reklamní komunikace jako fenoménu dnešní doby, především ve vztahu k dětské cílové skupině. Práce se zaměřuje na televizi, jakožto na neúčinnější reklamní médium. Teoretická část nejprve obecně pojednává o charakteristice televizního média, poté televizi specifikuje jako prostředek reklamní komunikace. Práce se dále soustředí na reklamu jako takovou, její cíle a specifika. Pozornost je také věnována dětskému adresátovi a legislativním a etických opatřením, která ho v oblasti reklamy ochraňují. Konkrétně se práce zaměřuje na míru dětské tolerance k TV reklamě a na základě kvalitativního výzkumu hodnotí, jaké povědomí mají děti o reklamě a co jim na ní vadí.
Motivace dospělých ke studiu anglického jazyka
Psotková, Denisa ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Klíčová slova: vzdělávání dospělých, vzdělávání v anglickém jazyce, motivace Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá problematikou motivace dospělých ke studiu anglického jazyka. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, vzdělávání dospělých, jazyková výuka a motivace a její charakteristika. V praktické části jsou potom popsány hlavní motivační faktory, které ovlivňují dospělé ke studiu anglického jazyka a také faktory, které jim ve studiu tvoří překážky. Tyto informace byly získány na základně kvalitativního výzkumného šetření, které bylo provedeno formou strukturovaného rozhovoru na výzkumném vzorku patnácti respondentů.
Možnosti a meze využití ICT ve výuce
Cypriánová, Eliška ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Možnosti a meze využití ICT ve výuce klíčová slova: ICT (Informační a komunikační technologie - netbooky, interaktivní tabule, PC apod.), pedagogická komunikace, vyučovací metody učitele, a organizační formy práce, zúčastněné pozorování Diplomová se zabývá problematikou využití informačních a komunikačních technologií ve výuce - jejich možnostmi a mezemi. Teoretická část obsahuje přehled využití vybraných druhů ICT, metodiku a didaktické aspekty při používání ICT a projekty v oblasti zavádění ICT do výuky. V empirické části práce je proveden výzkum zaměřený na žáky 2.stupně. Výzkum je proveden metodami zúčastněného pozorování doplněného upřesňujícími rozhovory s učiteli a žáky a videozáznamy vyučovacích hodin. Cílem výzkumu je zaměřit se na pedagogickou komunikaci učitele se žáky (se zřetelem na verbální a nonverbální komunikaci), vyučovací metody učitele a organizační formy práce, způsoby používání ICT ve výuce na jedné pražské základní škole se žáky 2.stupně, a následně interpretovat zjištěné výsledky.
Mentoring v procesu stávání se učitelem
Duschinská, Karolina ; Vašutová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Píšová, Michaela (oponent) ; Urbánek, Petr (oponent)
DUSCHINSKÁ, K. Mentoring v procesu stávání se učitelem. Disertační práce, PedF UK v Praze 2010. ABSTRAKT (CZ) Cílem disertační práce je analyzovat procesy mentoringu jako systému facilitace profesního učení v praktické komponentě přípravného vzdělávání učitelů v ČR. Teoretická část stručně uvádí vzdělávací kontext v České republice i v zahraničí a přináší přehled vybraných teoretických modelů mentoringu a relevantních výzkumných nálezů. Jádrem empirické části práce je návrh vlastního teoretického modelu mentoringu za využití výzkumného designu zakotvené teorie. Součástí práce je podrobný popis induktivní metodologie výzkumu, kdy byla uplatněna graduální konstrukce výzkumného vzorku pro hloubkové rozhovory a využity analytické techniky otevřeného, axiálního, selektivního a tematického kódování. Pro účely průběžné i finální vizualizace výzkumných zjištění je zvolena tvorba konceptových map prostřednictvím softwarového nástroje Cmap Tools. V práci jsou analyzovány základní pojmy a vztahy a jako centrální kategorie je identifikován mentorský vztah, prezentuje se přechodný paradigmatický model mentoringu, typologie mentorského vztahu a konečně kauzální komplexní model procesů a vztahů mentoringu. S modelem se dále pracuje aplikačním způsobem; na základě vlastní případové studie mentoringu v Nizozemsku je...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.