Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové plánování ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketing, konkrétně marketingové plánování aplikované do prostředí veřejné správy v rámci územní samosprávy. Teoretická část se věnuje veřejné správě, základním prvkům marketingu a marketingu užitému v prostředí veřejné správy. Praktická část se zabývá analýzou územně samosprávného celku, výzkumy zaměřenými na jeho obyvatele a zákazníky a návrhem marketingového plánu.
Marketingové strategie při prodeji nemovitostí
Langerová, Tereza ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky tvorby marketingových strategií při prodeji a nákupu nemovitosti. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, vymezuje pojem stavební trh a působení jednotlivých subjektů na něm. Praktickou část tvoří marketingový výzkum na jehož základě jsou sestavena doporučení pro marketingové strategie realitních kanceláří v oblasti jejich marketingové komunikace. Výstupem této práce je návrh volby optimálních médií pro komunikaci se zákazníkem.
Koncepce bytové politiky v ČR
Paclíková, Aneta ; Dohnal, Radek (oponent) ; Hrabincová, Dagmar (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je Koncepce bytové politiky v ČR. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První část se zabývá obecnou charakteristikou bytové politiky, popisuje roli státu a její cíle. Poté je popsána státní bytová koncepce z roku 2011. Druhá část představuje dostupné podpory bydlení. Třetí část se zabývá vývojem bytové výstavby v ČR a poslední část je zaměřena na bytovou politiku města Litomyšl.
Marketingové aspekty při zpracování nabídky do veřejné obchodní soutěže stavebním podnikem
Deufnerová, Veronika ; Vahalová, Hana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti Metrostav a.s., která podniká ve stavebnictví v tuzemsku i zahraničí. Na základě vybraných metod jsem provedla – SLEPTE analýzu, Porterův model, Model 4C a SWOT analýzu a dále jsem vedla řízený rozhovor. Na základě zjištěných poznatků předkládám společnosti vhodná doporučení na zlepšení současného stavu.
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Szusciková, Kateřina ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na oblast marketingu, především na marketingový mix, který je zpracován jak v klasické podobě, tak v podobě specifické pro veřejnou správu. Teoretická část práce vymezuje základní oblasti marketingu, marketingové prostředí, marketingový mix, situační analýzu a metody využitelné při jejím zpracování. Praktická část práce se zabývá analýzou interních a externích faktorů a následným návrhem marketingového mixu pro vymezený územní celek.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
On-line marketing stavebního podniku
Křivánek, Filip ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového webu společnosti bau32, spols.r.o. svyužitím metodik UX testování a jeho následnému provozování. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem funguje současný web společnosti bau32, spol s.r.o (www.domy-naskalach.cz) zpohledu uživatelské zkušenosti. Stím souvisí analýza konkurence atestování zákazníků. Na základě výzkumu navrhnout nový web. Vrámci teoretické části práce je shrnuto, jaké metody UX jsou vpráci využívány, jaké teoretické předpoklady webdesignu jsou použity pro výsledný vzhled webu. Součástí je také teorie týkající se SEO optimalizace zmíněného webu. Vpraktické části se práce zabývá návrhem nového webu pro podnik. Na základě UX výzkumu provedeného pro současný web, analýzy konkurence a testování zákazníků navrhnout změny. Tyto návrhy aplikovat a znovu otestovat úspěšnost provedených změn na novém webu. Výstupem bakalářské práce je tedy zhotovení nového funkčnějšího webu a jeho provozování.
Marketingové plánování ve stavební firmě
Radojković, Milica ; Pohlová, Pavla (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování ve stavební firmě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje problematiku marketingového plánování v oblasti stavebnictví. Popisuje stavební trh, marketingový mix, analýzu mikro a makro prostředí, mezinárodní marketing a aplikování marketingového plánu ve stavební firmě. Praktická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje analýzu zákonů o zadávání veřejných zakázek v Bosně a Hercegovině a v České republice. V druhé části je popsána konkrétní stavební firma. Na základě jednotlivě provedených analýz je zpracován marketingový plán pro firmu XYZ, která plánuje rozšířit okruh působnosti na trh Bosny a Hercegoviny. Cílem práce bylo analyzovat a popsat, jak marketingové plánování ovlivňuje účast stavební firmy ve veřejných zakázkách. Výstupem diplomové práce je definování návrhu marketingového plánu pro konkrétní stavební firmu na základě zjištěného stavu této firmy a prostředí.
Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové nástroje, které se používají v develo-perském projektu Nová Zbrojovka. Posoudit jejich účinnost a účelnost použití v budoucnu. Výsledkem této práce bude návrh na další použití analyzovaných marketin-gových nástrojů. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketin-gové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsán projekt «NOVÁ ZBROJOV-KA», aktuální situace používání marketingových nástrojů a marketingové strategie projek-tu, analýza těchto nástrojů a doporučení pro jejich použití v budoucnu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 DOHNAL, Radomír
2 Dohnal, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.