Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro oblast průmyslového trhu služeb, konkrétně pro oblast odborných školení.Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Tématem první kapitoly je proces strategického marketingu. Druhá kapitola se pak zabývá specifiky průmyslového marketingu, marketingu služeb a teoretickým úvodem do problematiky firemního vzdělávání zaměstnanců. Metodickou část tvoří zbylé dvě kapitoly. Třetí kapitola se zabývá situační analýzou společnosti: analýzou vnějšího prostředí, analýzou vnitřního prostředí a marketingovým průzkumem. Na výsledky třetí kapitoly navazuje kapitola čtvrtá, jejímž hlavním cílem je již návrh konkrétní marketingové strategie včetně rozpočtu.
Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company
Ondrušová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby ekologického korporátního image a návrhem komunikační strategie pro environmentální program. V dnešní době globalizace a zvýšené konkurence firmy pociťují potřebu odlišit se na trhu netradičním způsobem. K diferenciaci využívají otevřenou komunikaci, ale i společensky odpovědné chování. Cílem práce bylo poukázat na to, že ekologicky se může chovat každá společnost i poradenská firma působící v oblasti B2B. Budování ekologického image je však podmíněno integrací nových hodnot do korporátní identity, která je komunikována na veřejnost. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám firemní identitou, image a korporátní značkou. Další kapitoly teoretické části jsou věnovány komunikaci, společenské odpovědnosti firem a ekologickým aspektům podnikání. Praktická část práce obsahuje představení společnosti a návrh uceleného enviromentálního programu. Diplomovou práci uzavírám plánem externí a interní komunikační strategie, která vede k tvorbě ekologického image firmy.
Analýza přínosu obchodního zástupce pro vybranou firmu se zaměřením na nezávislý trh
Půčková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat přínosy obchodního zástupce, které přináší dané firmě. Díky stáži autorky na pozici obchodního zástupce u firmy Procter&Gamble (ve spolupráci s distributorem p.k. Solvent), jež je lídrem na trhu s drogistickým zbožím, nabízí tato práce čtenářům pohled na úspěšný model osobního prodeje, jež je v této firmě využíván. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretickou část osobního prodeje a jeho organizaci. Další kapitoly jsou aplikovány na osobní prodej ve firmě Procter&Gamble (potažmo p.k. Solvent). Popisují firmy jako takové, organizaci prodeje, pilíř práce obchodních zástupců ve formě "Sedm kroků návštěv". Další části dávají praktickou ukázku z měsíce července 2010. V závěrečné kapitole zhodnocuje autorka skutečný přínos obchodního zástupce, včetně návrhů na změnu. Práce je určena zejména řídícím pracovníkům, jež uvažují o implementaci obchodních zástupců jako formu prodeje a také vedoucím managerům, jež už řídí kolektiv obchodních zástupců.
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Krejčíková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Potrefená husa Resslova patřící do franchisingové sítě Pivovarů Staropramen. Cílem této bakalářské práce je navržení nové marketingové strategie restaurace Potrefená husa Resslova na základě analýzy současného marketingového prostředí a opírající se o výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na typologii zákazníka. Jako doplněk těchto výsledků poslouží navíc analýza marketingové kampaně na internetovém portálu Slevomat.cz Teoretická část práce popisuje nejprve franchising, jeho výhody a nevýhody a postavení ve světě, dále strategický marketingový proces a marketingový výzkum. V praktické části se čtenář dozví informace o Pivovarech Staropramen a jejich konceptu Potrefená husa. Následující část je zaměřena na představení konkrétní restaurace Potrefená husa Resslova a věnuje se jejímu současnému marketingovému prostředí, které společně s provedeným dotazníkem ústí ve SWOT analýzu. Závěr práce se věnuje navržení nové marketingové strategie.
Specifika mezinárodního marketingu na indickém trhu
Dudková, Klára ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je posouzení významu adaptace marketingového mixu pro úspěšné působení na indickém trhu, zhodnocení nejdůležitějších odlišností trhu a jejich vlivu na marketingové aktivity. Konkrétní faktory působící na podobu marketingové strategie a marketingového programu vyplývají z analýzy vnějšího prostředí a poznání indického spotřebitele. Příklady z praxe úspěšných nadnárodních společností jsou pak uvedeny v závěrečné kapitole. Vedle toho by práce měla přimět k zamyšlení nad relativností obchodních příležitostí na indickém trhu, který na první pohled vypadá lákavě, ale po bližším prozkoumání se zdá proniknutí na tento trh již poměrně obtížné.
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Tůma, Lubor ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Český trh s biopotravinami se i přes negativní dopady světové finanční krize nachází v konjunktuře. I přes jejich vyšší cenu spotřeba biopotravin v posledním desetiletí v České republice rapidně vzrostla a jejich nabídka se také značně rozšířila. V současnosti lze pod označením "bio" koupit téměř jakýkoli potravinový výrobek. Roste obecné povědomí o biopotravinách a zájem zákazníka vědět, odkud potraviny pocházejí a jakým způsobem byly vyrobeny. Biopotraviny tak již nejsou jen záležitostí úzké skupiny "zelených ekologů", postupně se staly součástí středního proudu. Cílem této diplomové práce je adaptace marketingové strategie firmy Jacoby na českém trhu. Firma Jacoby má za sebou dlouholetou historii výroby a prodeje bio ovocných šťáv v Německu a ve Francii. Adaptace bude vycházet z několika faktorů -- jednak z teoretických zásad mezinárodního marketingu, na které bude navazovat praktická část práce zaměřená na průzkum českého trhu a českých zákazníků. Práce by měla posloužit firmě Jacoby, která se rozhodla pro vstup na český trh, aby zvolila účinnou marketingovou strategii s ohledem na specifika českého trhu s biopotravinami. Do jaké míry působí biotrendy na českého konzumenta, bude předmětem výzkumné části diplomové práce. Výzkum bude zaměřen na nákupní chování českých zákazníků a konkurenční biopotraviny s důrazem na bionápoje v hlavních obchodních řetězcích, které budou předmětem terénního výzkumu.
Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Strachová, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.
CSR strategie v letectví
Foralová, Jitka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá obecným konceptem společenské odpovědnosti firem, jejíž principy a přínosy jsou aplikovány na trh letecké dopravy. Úvodní kapitola vymezuje pojem Corporate Social Responsibility (CSR), analyzuje jednotlivé pilíře udržitelnosti a diskutuje negativní ohlasy, které danou teorii zcela odmítají. V druhé a třetí kapitole je letecké odvětví analyzováno z pohledu trvale udržitelného rozvoje. Diskuse o celospolečenských přínosech letecké dopravy a nejaktuálnějších tématech udržitelnosti napomáhá lépe pochopit východiska teoretického modelu CSR, který byl konstruován s přihlédnutím k specifickým potřebám odvětví. Závěrečná část práce se zabývá výkonem politiky CSR ve společnosti Lufthansa. Po provedení analýzy probíhajících iniciativ jsou CSR aktivity Lufthansy ohodnoceny ve smyslu jejich dopadu na konkurenceschopnost podniku.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Srovnání online marketingové komunikace v České republice a Rakousku
Skalová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tématem této diplomové práce je srovnání online marketingové komunikace v České republice a v Rakousku. Cílem je srovnat online marketingovou komunikaci v České republice a Rakousku, popsat její specifika v těchto dvou zemích, identifikovat hlavní rozdíly a nalézt jejich příčiny. Po úvodní části, v druhé kapitole, je popsána teoreticky problematika marketingové komunikace, internetu, jeho charakteristika a historie a také online marketingová komunikace. Ve třetí kapitole jsou podrobně charakterizovány oba srovnávané trhy, nejprve Česká republika, poté na Rakousko. Jsou popsány charakteristiky a chování uživatelů internetu, situace na trhu s online marketingovou komunikací a mediální chování obyvatel. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány shodné charakteristiky i odlišné ukazatele v obou zemích. V poslední kapitole je analýza příčin identifikovaných odlišností v rovině makroekonomické, v rovině daného odvětví, a nakonec i v rovině individuální. Hlavními zdroji jsou česká i anglicky a německy psaná literatura zabývající se obecně marketingem, marketingovou komunikací, internetem a online marketingovou komunikací. Využity jsou také statistické údaje národních statistických úřadů, odborné články z časopisů i online zdrojů, tištěné a online studie odborných asociací i některých firem působících v oboru a také rozhovory s odborníky z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.