Název: Specifika mezinárodního marketingu na indickém trhu
Překlad názvu: Specifics of international marketing in Indian market
Autoři: Dudková, Klára ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: adaptace marketingového mixu; Indie; marketing; adaptation of marketing mix; India; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20599

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet