Název: Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Překlad názvu: Marketing strategy of Potrefená husa restaurants
Autoři: Krejčíková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa; marketing strategy; Pivovary Staropramen; Potrefená husa restaurant

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25483

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73623


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet