|
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Malovaná, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření vnitropodnikové směrnice v oblasti mzdového řádu v dopravní společnosti Drivers Trans, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska vnitropodnikové směrnice, pracovní poměr, mzda, její formy a účtování. V druhé části je provedena analýza společnosti, kde autorka popisuje její chod, a především způsoby odměňování zaměstnanců. V třetí a zároveň v poslední části je návrh nové vnitropodnikové směrnice na téma – vnitřní mzdový řád.
|
|
Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol, vývoj preferencí
Bednářová, Markéta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná práce Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších a vysokých škol oboru ošetřovatelství na působení odborného učitele. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak si žáci a studenti představují ideálního učitele - jaké vlastnosti a dovednosti učitele oceňují, zda se preference sledovaných skupin liší a jak žáci a studenti hodnotí svého současného učitele v kontextu vytvořeného modelu ideálu. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a rámcově vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí (ideální) vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů - žáků středních a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy. Získané výsledky...
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Liška, Marek ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné změny/doplnění marketingově komunikačních nástrojů konkrétní společnosti se zaměřením zejména na nástroje podpory prodeje a reklamu. Realizací návrhů by pak mělo dojít k navýšení povědomí o společnosti, získání nových zákazníků či zvýšení spokojenosti (a tím opětovné návštěvnosti) stávajících zákazníků. Také se chci zaměřit na nastoupení a následný chod podniku ve spojení s pandemickou situací a z toho vycházející krizí. První část teoretická je zaměřena na definování jednotlivých ekonomických pojmů, metod a nástrojů komunikace. Druhá část praktická, je hlavně založena na metodě analýzy současného stavu podniku a konkurence. V této části se také zaměřuji zejména na komunikační nástroje využívané salonem, dále na cílovou skupinu zákazníků, a celkové vyhodnocení.
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.
|
|
Design bytu pro vozíčkáře
Bednářová, Markéta
Bakalářská práce se zabývá problematikou bydlení vozíčkářů, definování požadavků hendikepovaných na interiér a v konečné fázi návrhem bytu pro vozíčkáře. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, obsahuje kategorizaci hendikepu, ergonomii vozíčkáře a základní požadavky hendikepovaných osob na interiér. Dále jsou zde okrajově zmíněny organizace zaměřené na tělesně po-stižené, příspěvky na bydlení a některé firmy zabývající se výrobou a prodejem specializovaného nábytku. V druhé, praktické části, jsou navrženy tři varianty bytů, které se od sebe liší svojí podlahovou plochou. V práci je dále rozvinut jeden vybraný půdorys u kterého je řešena výkresová dokumentace. Při tvorbě půdorysu a následně při navrhování jednotlivých místností jsou zohledněny požadavky hendikepovaného na interiér. Výstupem práce jsou vizualizace bytu a pracovní model v daném měřítku.
|
|
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
|
| |
|
Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol, vývoj preferencí
Bednářová, Markéta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná práce Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších a vysokých škol oboru ošetřovatelství na působení odborného učitele. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak si žáci a studenti představují ideálního učitele - jaké vlastnosti a dovednosti učitele oceňují, zda se preference sledovaných skupin liší a jak žáci a studenti hodnotí svého současného učitele v kontextu vytvořeného modelu ideálu. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a rámcově vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí (ideální) vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů - žáků středních a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy. Získané výsledky...
|
|
Hodnocení učitele ošetřovatelských předmětů žáky a studenty
Bednářová, Markéta ; Jedlička, Richard (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Hodnocení učitele ošetřovatelských předmětů žáky a studenty je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol na učitele ošetřovatelství. Předmětem zájmu byly především vlastnosti a dovednosti učitele ošetřovatelství, které žáci a studenti považují za důležité a žádoucí. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a přehledně vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů (z toho 74 mužů a 731 žen) - žáků a studentů středních a vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli kvůli reprezentativnosti vzorku vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Zkoumaný vzorek svým rodovým složením odpovídá obvyklému početnímu zastoupení mužů a žen studujících ošetřovatelství na zdravotnických školách. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy.
|