Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Malovaná, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření vnitropodnikové směrnice v oblasti mzdového řádu v dopravní společnosti Drivers Trans, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska vnitropodnikové směrnice, pracovní poměr, mzda, její formy a účtování. V druhé části je provedena analýza společnosti, kde autorka popisuje její chod, a především způsoby odměňování zaměstnanců. V třetí a zároveň v poslední části je návrh nové vnitropodnikové směrnice na téma – vnitřní mzdový řád.
Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol, vývoj preferencí
Bednářová, Markéta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná práce Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších a vysokých škol oboru ošetřovatelství na působení odborného učitele. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak si žáci a studenti představují ideálního učitele - jaké vlastnosti a dovednosti učitele oceňují, zda se preference sledovaných skupin liší a jak žáci a studenti hodnotí svého současného učitele v kontextu vytvořeného modelu ideálu. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a rámcově vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí (ideální) vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů - žáků středních a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy. Získané výsledky...
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Liška, Marek ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné změny/doplnění marketingově komunikačních nástrojů konkrétní společnosti se zaměřením zejména na nástroje podpory prodeje a reklamu. Realizací návrhů by pak mělo dojít k navýšení povědomí o společnosti, získání nových zákazníků či zvýšení spokojenosti (a tím opětovné návštěvnosti) stávajících zákazníků. Také se chci zaměřit na nastoupení a následný chod podniku ve spojení s pandemickou situací a z toho vycházející krizí. První část teoretická je zaměřena na definování jednotlivých ekonomických pojmů, metod a nástrojů komunikace. Druhá část praktická, je hlavně založena na metodě analýzy současného stavu podniku a konkurence. V této části se také zaměřuji zejména na komunikační nástroje využívané salonem, dále na cílovou skupinu zákazníků, a celkové vyhodnocení.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.
Design bytu pro vozíčkáře
Bednářová, Markéta
Bakalářská práce se zabývá problematikou bydlení vozíčkářů, definování požadavků hendikepovaných na interiér a v konečné fázi návrhem bytu pro vozíčkáře. Práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, obsahuje kategorizaci hendikepu, ergonomii vozíčkáře a základní požadavky hendikepovaných osob na interiér. Dále jsou zde okrajově zmíněny organizace zaměřené na tělesně po-stižené, příspěvky na bydlení a některé firmy zabývající se výrobou a prodejem specializovaného nábytku. V druhé, praktické části, jsou navrženy tři varianty bytů, které se od sebe liší svojí podlahovou plochou. V práci je dále rozvinut jeden vybraný půdorys u kterého je řešena výkresová dokumentace. Při tvorbě půdorysu a následně při navrhování jednotlivých místností jsou zohledněny požadavky hendikepovaného na interiér. Výstupem práce jsou vizualizace bytu a pracovní model v daném měřítku.
Plán internacionalizačních aktivit pro vybranou organizaci
Bednářová, Markéta ; Hirš, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením plánu internacionalizačních aktivit pro Vysoké učení technické v Brně, jejímž cílem je zviditelnění organizace v zahraničí, konkrétně na univerzitách v rámci Evropské unie. Teoretická část práce přibližuje jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje stávající situaci v organizaci a slouží jako podklad pro návrhovou část. V návrhové časti práce je pak vytvořen plán internacionalizačních aktivit univerzity.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol, vývoj preferencí
Bednářová, Markéta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná práce Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších a vysokých škol oboru ošetřovatelství na působení odborného učitele. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak si žáci a studenti představují ideálního učitele - jaké vlastnosti a dovednosti učitele oceňují, zda se preference sledovaných skupin liší a jak žáci a studenti hodnotí svého současného učitele v kontextu vytvořeného modelu ideálu. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a rámcově vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí (ideální) vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů - žáků středních a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy. Získané výsledky...
Hodnocení učitele ošetřovatelských předmětů žáky a studenty
Bednářová, Markéta ; Jedlička, Richard (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Hodnocení učitele ošetřovatelských předmětů žáky a studenty je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol na učitele ošetřovatelství. Předmětem zájmu byly především vlastnosti a dovednosti učitele ošetřovatelství, které žáci a studenti považují za důležité a žádoucí. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a přehledně vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů (z toho 74 mužů a 731 žen) - žáků a studentů středních a vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli kvůli reprezentativnosti vzorku vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Zkoumaný vzorek svým rodovým složením odpovídá obvyklému početnímu zastoupení mužů a žen studujících ošetřovatelství na zdravotnických školách. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
6 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
6 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.