Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace pro mapování OpenStreetMap v terénu
Tesař, Miroslav ; Láník, Aleš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení určené k mapování OpenStreetMap v terénu. V rámci teoretického úvodu je popsán projekt OpenStreetMap a způsoby sběru dat. Jsou zde popsána specifika vývoje pro vybrané mobilní platformy. Po důkladnějším seznámení s platformou Android a projektem OSMTracker je popsán návrh, podle kterého probíhá následná implementace rozšíření pro tuto aplikaci.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Floryán, Kamil ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh a implementaci částicového systému a uživatelského rozhraní aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Vizualizace využívá grafický framework XNA a shaderovací jazyk HLSL. Práce také srovnává aplikace zabývající se návrhem a simulací ohňostrojového představení. Je zde také analyzována uplatnitelnost a poptávka po těchto aplikacích mezi českými a slovenskými firmami, které se pohybují v průmyslu se zabavní pyrotechnikou.
Implementace algoritmu LoD terénu
Radil, Přemek ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o implementaci algoritmu pro LoD vizualizaci terénu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering jako rozšíření knihovny Coin3D. Prezentuje postupy, za pomoci kterých tento algoritmus zobrazuje rozsáhlé terénní datasety. Celý terén je složen z plátů, které jsou uloženy v hierarchické struktuře. Hierarchie plátů je pak za běhu programu procházena jsou z ní generovány aktivní pláty na základě pozice pozorovatele. Každý plát se skládá z předem definovaných dlaždic a spojovacích pruhů, takže nemusí udžovat žádnou konkrétní geometrii. Během vykreslování dlaždic a pruhů je aplikován displacement shader. Práce zhodnocuje výsledky dosažené implementací a navrhuje další úpravy, kterými by se dal běh algoritmu dále vylepšit.
Verifikace metadat zvukových záznamů
Přerovský, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem systému verifikace metadat zvukových záznamů v prostředí mobilních telefonů se systémem Android. Text práce je rozdělen do třech hlavních částí. První část práce je zaměřená spíše na teoretický základ, kde je kladen hlavní důraz na popis systému Android, struktury aplikací, popis audio souboru MP3 a teoretický základ Fourierovy transformace v oblasti zpracování signálů. Druhá část práce je věnována návrhu řešení, analýze a implementaci. Třetí část se zaobírá testováním.
Modernizace GIS systému GRASS
Bartoň, Radek ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Geografický informační systém GRASS se stal za 26 let své existence standardem na poli modelování geografických jevů. Jeho vnitřní struktura však odpovídá době jeho vzniku. Tato práce chce navrhnout možnou podobu modernizace interních částí zavedením komponentní architektury a objektových návrhových vzorů, jakož i podporu distribuovaných výpočtů a dynamických jazyků, ale z~uživatelského pohledu chce ovládání zachovat. Výsledek návrhu je rozveden do prototypové implementace knihovny nazvané GAL Framework.
Automatické generování výškové mapy z GPS záznamů
Dušek, Jan ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá automatickým generováním výškové mapy z GPS záznamů. Je používána metoda interpolace do pravidelné mřížky, konkrétně je používána Clough-Tocher metoda pro vygenerování hladkého C^1 povrchu. V rámci práce byl navržen a vytvořen nástroj, který umožňuje automaticky vytvořit výškovou mapu, jako zdroj slouží projekt OpenStreetMap.
Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Jozefov, David ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod.
Automatické generování okrajové plochy kraniálního implantátu
Hrdý, Libor ; Bartoň, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou automatického generování okrajové plochy kraniálního implantátu. Je zde popsán postup tvorby 3D modelu tkání a následně je rozebrána problematika kraniálního implantátu. Dále dokument obsahuje možné pohledy na řešení automatického generování jeho okrajové plochy. Druhá polovina dokumentu se zabývá implementací nástroje pro automatické generování okrajové plochy. V závěru jsou shrnuty výsledky práce s implementovaným nástrojem.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Zastřešení tribuny na stadionu
Bartoň, Radek ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit ocelovou konstrukci zastřešení tribuny na atletickém stadionu. Tribuna, s půdorysnými rozměry 12 x 80 m, je navržena jako železobetonová konstrukce a její statické posouzení není součástí práce. Stavba je uvažován v lokalitě Rožnov pod Radhoštěm, což předem znamenalo značné zatížení klimatickými vlivy (sníh, vítr) a s tím spojené vyšší dimenze průřezů. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 Bartoň, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.