|
Marketing Survey
Solčanský, Marek ; Vaněk,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with the marketing survey for industry of solar energy, there is the main goal to speak potential customers and determine their needs, opinion and existing barriers to investment in the sector. The work contains a complete evaluation questionnaire action and proposals for improving existing companies within this sector. The result of the questionnaire are the opinions of respondents to reveal additional problems of solar energy.
|
|
Návrh podnikatelského plánu pro založení posilovny
Mičíková, Petra ; Mikloško, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením kompletního podnikatelského plánu pro založení posilovny. Bakalářská práce obsahuje teoretické poznatky související s daným tématem, analytickou část a návrh podnikatelského plánu pro založení posilovny. V analytické části jsou použity SLEPT analýza, analýza trhu, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Závěrem práce bude posouzení realizace návrhu.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit výrobní společnosti
Michnová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti AFEED, a. s., která se zabývá výrobou krmných směsí pro hospodářská zvířata. Nejprve jsou vypracovány teoretická východiska, která nám slouží jako podklad pro vypracování analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě výsledků je vypracován návrh rozvoje obchodních aktivit.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
|
|
Návrh podnikatelského záměru - Bio fastfood
Dufková, Aneta ; Ing.Petr Šmídek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit proveditelný podnikatelský plán na založení podniku s rychlým občerstvením nabízející pokrmy z bio produktů, dále pak vegetariánskou a nízkokalorickou stravu tzv.“Bio healthy fastfood“. Obsahuje teoretická východiska nezbytná pro založení podniku. Dále pak analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence. V závěrečné části je navrženo několik variant předpokladu budoucího vývoje firmy.
|
|
Marketingová strategie podniku
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.
|
| |
|
Rozvoj obchodních aktivit pro vybranou společnost
Horvátová, Lenka ; Slámová, Iveta (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na rozvoj obchodných aktivít dcérskej spoločnosti Rhenus Logistics, s.r.o., ktorá pôsobí na trhu logistických služieb. Firma sa sústreďuje na jej vlastný rozvoj, upevnenie pozície na trhu a získavanie nových zákazníkov. Na základe teoretických poznatkov budú v tejto práci prevedené analýzy pre zhodnotenie súčasného stavu trhu i danej spoločnosti. Výsledkom práce bude poskytnúť návrhy pre rozvoj obchodných aktivít spoločnosti.
|
|
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.
|