Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Brožová, Aneta ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních médií v náboru zaměstnanců. Jejím cílem je navrhnout vylepšení strategie sociálního náboru pro vybranou společnost a tento návrh následně ověřit. V teoretické části práce vysvětluje základy personalistiky a jejího vývoje, definuje sociální média a představuje statistiky jejich využívání. Závěrem popisuje oblast sociálního náboru, kde se právě personalistika a sociálních média potkávají. Spolu s tím popisuje širší funkcionalitu nejpoužívanějších sociálních médií a jejich možné využití v náboru. Praktická část analyzuje situaci v náboru pro danou společnost. Návrh vylepšeného sociálního náboru nachází východiska v popsané teorii a v analýze aktuálního stavu ve společnosti. Poslední částí práce je ověření úspěšnosti navrhnutých vylepšení pomocí dotazníku, jehož výsledky správnost návrhu strategie potvrdily.
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.
Testování zabezpečení redakčního systému GetSimple
Kadoch, Lukáš ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Hlavním cílem této práce je otestovat zabezpečení redakčního systému GetSimple pomocí metodiky OWASP. První část se zabývá teorií a objasněním odborných termínů, které se používají v oblasti zabezpečení webových aplikací. Dále se věnuje představení vybraného redakčního systému GetSimple včetně jeho parametrů a požadavků na hostující server. Druhá část je věnována samotnému penetračnímu testování. Každý z testů obsahuje cíl, postup a v případě objevení zranitelnosti i návrh na zlepšení. Testování podléhá standardům metodiky OWASP a je řízeno podle dokumentace OWASP Top Ten. Přínosem této práce je nalezení bezpečnostních rizik ve vybraném systému.
Hlavní trendy BI: Samoobslužné analytické nástroje
Fedarynchyk, Yuliya ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje zejména na oblast self-service Business Intelligence (SS BI) jako na jeden z nejvýznamnějších trendů světa BI. Práce ovšem popisuje další důležité aktuální trendy v této oblasti, poskytuje čtenáři nutný přehled o obecné architektuře BI nástroje a také za pomoci studií analytických společností definuje hlavní znaky, podle kterých se dá nástroj BI zařadit do kategorie self-service. Jedním z cílů této práce je analýza trhu se samoobslužnými analytickými nástroji. Pro dosažení nejobjektivnějšího výsledku byly použity dvě různé studie od známých analytických společností. Bakalářská práce je rozvržena tak, že úvodní část zahrnuje vymezení tématu a důvody výběru tématu, stanovuje cíle a popisuje metody, které umožňují tyto cíle naplnit. Mimo jiné do úvodní části patří rešerše odborné literatury vztahující se k tématu této práce a také struktura, existující předpoklady i omezení bakalářské práce. V dalším bloku je stanoven teoretický základ, nutný k dosažení stanovených cílů. Obsahuje kapitoly popisující pojem BI a jeho komponenty, charakterizuje SS BI, uvádí výhody a nevýhody tohoto přístupu. Po definování všech důležitých pojmů jsou popsané dnešní trendy BI. Poslední blok má za úkol zanalyzovat světový trh se samoobslužnými analytickými nástroji BI. Následně jsou vyhodnoceny výsledky provedené analýzy a stanovují se závěry celé práce.
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Studnička, Jan ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingové nástroje Facebooku, Instagramu a YouTube a navrhnout doporučený postup práce se sociálními sítěmi pro malé firmy, které chtějí začít působit na sociálních sítích. Cíle je dosaženo pomocí získaných znalostí z teoretické části, která se věnuje marketingu, jeho podobám na internetu a sociálním sítím. Dále je využita analýza marketingových nástrojů sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a Youtube, jejich aplikací na letní tábor Gandalf a rozhovoru s odborníkem z této oblasti, které jsou součástí praktické části. Na základě provedené analýzy byla jako základní prvek pro úspěch na Facebooku vyhodnocena firemní stránka, která nabízí dostatek možností pro komunikaci se zákazníky a kvalitní analytické a marketingové nástroje. Instagramový profil je vhodným místem pro prezentaci firmy pomocí fotek díky jednoduchosti, přehlednosti a rostoucímu počtu uživatelů, jako výhodné se ukázalo jeho propojení s Facebookem. YouTube je poté ideálním místem pro sdílení videí díky jeho popularitě a spolupráci s Googlem, který umožňuje YouTube videa nalézt v jeho vyhledávači. Návrh marketingové strategie pro malé firmy se pak odvíjí od typu firmy a účelu, který od sociálních sítí očekávají. Důležité ale je vytvořit si dobrý vztah se zákazníky pomocí pravidelného sdílení kvalitního obsahu. Přínosem práce je kritické zhodnocení marketingových nástrojů na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a jejich využitelnosti pro malé firmy. Jako příklad aplikace těchto nástrojů je využit Letní tábor Gandalf. V práci je také navržen doporučený postup pro malé firmy, které s působením v oblasti sociálních sítí začínají.
Možnosti, rizika a legislativní omezení multirotorů z pohledu managementu informací
Štěrba, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi a riziky multirotorů v souvislosti se získáváním, zpracováním a distribucí informací s ohledem na to, jak jsou možnosti omezovány a rizika řešeny legislativou. Cílem teoretické části práce bylo analyzovat, jak se multirotory zapojují do informační společnosti, jaké jsou možnosti jejich využití v souvislosti se sběrem dat a získáváním informací, jaké z jejich používání plynou rizika a jak celou tuto problematiku reflektuje česká legislativa. Kategorizované možnosti využití uvádí praktické příklady, jaká data mohou multirotory poskytovat a jak mohou být multirotory využity k získávání informací. Rizika spojená s užíváním multirotorů byla zjištěna především v souvislosti s narušováním soukromí a fyzickou bezpečností. Na základě rešerší legislativních pramenů bylo zjištěno, že legislativa velice dobře pokrývá rizika. Cílem výzkumné části práce bylo zjistit, jak tuto legislativu dodržují uživatelé multirotorů, jaká ustanovení porušují z hlediska leteckých předpisů a v jaké míře je narušováno soukromí třetích osob při používání multirotorů. Na základě kvantitativní formy výzkumu, kde metodou výzkumu byl elektronický dotazník, práce zjistila, že ačkoli přibližně polovina uživatelů nelétá v souladu s leteckým předpisem L2 - pravidla létání, 78 % z nich porušuje pouze jedno ustanovení. Navíc lze konstatovat závislost mezi přítomností navigačních systémů na palubě multirotoru a porušováním tohoto předpisu. Bylo také zjištěno, že 89 % uživatelů nenarušuje za pomoci multirotoru soukromí třetích osob a že porušování doplňku X a narušování soukromí jsou na sobě nezávislé.
The Impact of ICT on selected behaviors and habits of Generation Y in the Czech and Slovak Republic
Kopecký, Oldřich ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Neustály vývoj ICT mění návyky a způsob života dnešních generací lidstva. Zasahuje a ovlivňuje zároveň aj jejich sexualitu a s tím spojený sexuální život. Generace Y představuje generaci mladých lidí přicházejících do kontaktu s ICT od svého mladého veku, kteří ve všeobecnosti vynikají vysokou informační gramotnosti. Práce předkládá ucelený pohled na problematiku vplyvu ICT na generaci Y z hlediska lidské sexuality a sledování pornografie. Rešerše zahraničních studií přechází do vlastního výzkumné-ho šetřeni autora. Vlastní výzkum na společenské úrovni přináší zjištění na otázky v oblastech využívaní ICT na různých místech (v práci, na univerzitě a pod.), bezpeč-nosti a ochrany vlastního soukromí ve virtuálním světě a sledováni pornografie pro-střednictvím ICT. Reflektuje taktéž nové trendy v ICT, které představuje 3D virtuální realita. V závěrečné časti práce autor diskutuje a porovnává výsledky získané vlastním výzkumem se zahraničními studiemi. Zároveň formuluje vlastní zjištění a navrhuje otázky, které by mohli tvořit základ výzkumu na organizační úrovni.
Studie spotřebního chování generace Y na e-shopech
Rubínová, Klára ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá webovou použitelností vybraných e-shopů a jejím vlivem na generaci Y. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní celky. V prvním z nich je rozebráno spotřební chování, nákupní chování a rozdíl mezi nákupním chováním v obchodech a nákupním chování na internetu. Další část se zabývá generací Y a jejími charakteristikami. V poslední části je popsána webová použitelnost, nejčastější chyby proti použitelnosti a jakým způsobem se webová použitelnost dá testovat. V praktické části se testuje webová použitelnost na vybraných e-shopech. Testování probíhalo metodou uživatelského testování, kde všichni uživatelé patřili do generace Y. Kromě metody uživatelského testování, byly použity metody dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. Průzkumem bylo odhaleno, že webové stránky mají stále mnoho základních chyb v oblasti webové použitelnosti a bylo jim doporučeno, jak je napravit. V závěru výzkumu byla sepsána obecná doporučení pro e-shopy, aby jejich webová prezentace byla přizpůsobena generaci Y.
Darknet sítě jako způsob ochrany soukromí uživatelů internetu
Plevný, Marek ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
V dnešní době, kdy jsou naše životy již pevně svázány s využíváním informačních technologií, si téměř nedokážeme představit žít například bez internetu. S internetem je ale spojen fenomén hromadného sběru dat o uživatelích a jejich aktivitách. Vzhledem k této skutečnosti je nutné bránit naše soukromí na internetu jakožto velmi důležitý aspekt našich životů. Tato práce se věnuje hromadnému sběru dat o uživatelích při jejich aktivitách na internetu. V rámci práce jsou rozebrány způsoby, jak jsou tato data shromažďována a za jakými účely. Dále jsou popsány způsoby, jak jsou uživatelé chráněny zákonem či jak se mohou bránit sami. Jedním ze způsobů ochrany soukromí na internetu je využívání tzv. anonymizačních sítí spojených s fenoménem Darknetu. Tato práce pomocí rozboru a praktického posouzení zkoumá, zda je tento způsob aplikovatelný běžnými uživateli internetu.
Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Čermák, Roman ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013 Cíle: Cílem práce je analyzovat výsledky výzkumu spokojenosti návštěvníků. Dále pak na základě získaných výsledků vytvořit návrhy, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti návštěvníků akce. Metody: Pro výzkum spokojenosti návštěvníků byla vybrána metoda elektronického dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do grafů a tabulek v analytické části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, proto jsou součástí práce návrhy na zlepšení. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni a některé hypotézy výzkum vyvrátil. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMX

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
3 Čermák, Radim
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.