Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.