Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí263 - 272další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010
Šavrda, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.
Projekt fitstezky - Borský park v Plzni
Palička, Pavel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bibliografická identifikace Název diplomové práce: Projekt fitstezky - Borský park v Plzni Pracoviště: Katedra základů kinantropologie a humanitrúch věd, FTVS UK Autor: Bc. Pavel Palička Studijní obor: TVS pro absolventy bakalářských oborů TVS z PF v ČR Vedoucí práce: Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Počet stran: 104 Počet příloh: 3 Rok obhajoby: 2008 Anotace práce Shrnutí Diplomová práce je návrhem projektu fitstezk:y, který je situován do zadní části Borského parku v Plzni. V teoretické části se práce zaměřuje na obecnou charakteristiku projektového managementu a přibližuje problematiku výstavby zařízení tohoto druhu. Mezi metody které byly použity při tvorbě práce patří řízené rozhovory s odborníky z oblasti tělovýchovy, analýza dokumentů, terénní průzkum spádové oblasti a SWOT analýza. Hlavním cílem této práce je navrhnout funkční okruh fitstezky v souladu s faktory, jakými jsou: územní členění a architektura parkové plochy, fyziologické aspekty cvičení na stanovištích, požadavky uživatelů parku. Důležitou součástí práce je rovněž finanční náročnost projektu, kde je zohledněna nákladová stránka a s ní související provozní náklady na následující pětileté období. Projekt bude předložen k posouzení vedoucím pracovníkům organizace Správa veřejných statků města Plzně, kteří jej zhodnotí za účelem jeho realizace...
Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách
Kovář, Rudolf ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza a srovnání studia sportovního managementu na Univerzitě Karlově a vybraných amerických univerzitách. Analysis and comprarison of Sport Management study on the Charles University and selected american universities. Cíl práce: Analyzovat obsah a zaměření studia sportovního managementu na FTVS UK v Praze a vybraných amerických univerzitách a provést jejich srovnání. Metoda: Obsahová a diferenciační analýza publikovaných studijních materiálů s následným převážně kvalitativním vyhodnocením. Výsledky: Vzájemné srovnání ukázalo jak schody, tak i odlišnosti. Vcelku shodné je celkové zaměření oboru i výčet a obsah profesních a ekonomicky zaměřených vyučovacích předmětů. Dílčí rozdíly jsou v organizaci studia, ve výuce předmětů obecného základu a v předmětech s orientací na teorii tělesné výchovy a sportu. Zvláštností studia na FTVS UK je velký podíl výuky sportovních aktivit. Klíčová slova: Sport Management, Sport Administration, Sportovní management, Management tělesné výchovy a sportu.
Projekt aktivit public relations Českého svazu tanečního sportu na léta 2006 - 2008
Weiser, Radim ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Projekt aktivit public relations Českého svazu tanečního sportu na léta 2006 - 2008 Project of Public Relations of the Czech DanceSport Federation for the years 2006 - 2008 Cíl práce: Analyzovat současný stav komunikace Českého svazu tanečního sportu a zároveň návrh změn a nových aktivit. Metody: Analýza bude provedena metodou SWOT a popisnou metodou. Výsledky: Vytvoření projektu, který bude shrnovat všechny změny a návrhy nových aktivit v oblasti public relations. Diskuze o možnostech realizace jednotlivých kroků. Klíčová slova: Analýza SWOT, popisná analýza, Public Relations, Český svaz tanečního sportu, taneční sport 2
Marketingová komunikace zimních stadionů a arén české hokejové extraligy
Blažek, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Černý, Otakar (oponent)
Název Marketingová komunikace zimních stadionů a arén české hokejové extraligy Marketing Communication ln Winter Stadium And Arenas OfCzech Ice Hockey First League. Cíl práce: Zdokumentovat a analyzovat reklamní prostory a média využívaná v zimních stadionech české hokejové extraligy. Pomocí dotazování zjistit názory vybraných vedoucích pracovníků extraligových klubů na současnou situaci v extralize a marketingu klubu. Vytvořit model marketingově optimálního hokejového stadionu. Metody: Pro získání potřebných dat použiji metodu pozorování pro dokumentaci reklamních nosičů na zimních stadionech. Dále použiji metodu dotazování ve formě interview a elektronického dotazování. Získaná data porovnám metodou komparace. Výsledky: Prezentují marketingové komunikační možnosti zimních stadionů, resp. reklamní média využívaná v halách stadionů a arén. Dále předkládají názory vybraných manažerů na současný stav v české extralize a marketing svého klubu. Ze získaných informací vytvářejí model zimního stadionu s optimálními komunikačními podmínkami. Klíčová slova: Komunikace, stadiony, arény, hokej extraliga, reklamní nosiče, média
Korporační projekt Peking 2008
Šťastná, Eva ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
BIBLIOGRAFICKÁ IDENTIFIKACE Jméno a příjmení autora: Eva Št'astná Název diplomové práce: Korporační projekt Peking 2008 Název diplomové práce v angličtině: Beijing 2008 The Corporate Project Katedra: Kinantropologie Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí diplomové práce: Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok obhajoby: 2006 Cílem mé diplomové práce bylo vytvoření celistvé koncepce projektu aplikovatelného v praxi. Hlavní podstatou celé práce jsou jednotlivé části kompozice, které se vzájemně prolínají a tvoří jednotný podklad pro realizaci akce podobného typu. Projekt jsem zaměřila na blížící se mezinárodní sportovní událost celosvětového významu. Jsem si plně vědoma toho, že mnohá fakta, z nichž jsem v době zpracování diplomové práce čerpala, projdou během doby příprav Olympijských a Paralympijských her v Pekingu řadou změn a výsledný koncept by se tak od zpracovaného teoretického podkladu významně lišil. Hlavním úkolem však nebylo zhotovení neměnného materiálu, svým čtenářům si takdovoluji předložit návrh, jak postupovat při postupné realizaci podobné aktivity. Klíčová slova: projekt, korporační, olympijský, paralympijský, Peking, partner Keywords: project, corporate, Olympic, Paralympic, Beijing, partner
Model stanov občanského sdružení
Hamouz, Jaromír ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Model stanov občanského sdružení Název v angličtině: The exemplar statute for the civil association Cíle práce: Zanalyzovat několik stanov existujících občanských sdružení sportovních klubů (tělovýchovných jednot); vypracovat postup tvorby stanov občanského sdružení; navrhnout model stanov pro konkrétní zakládající se sportovní klub. Metoda: Při zpracování této práce jsem používal tyto metody: popisná analýza, analýza dokumentů, komparativní metoda. Klíčová slova: Neziskový sektor, nezisková organizace, občanské sdružení, organizační struktura občanského sdružení, založení občanského sdružení, stanovy občanského sdružení.
Projekt reklamní kapmaně na sportovní akci
Tichý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název Reklamní kampaň na sportovní akci Název v angličtině Advertising campaign for sport action Cíle práce Vytvoření návrhu reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci. Popsat a definovat sportovní akci, jež je předmětem reklamní kampaně. Navrhnout časový harmonogram použití jednotlivých médií, zjistit cenu konkrétních médií a navrhnout možnou podobu reklamních sdělení. Analyzovat reklamní kampaň na sportovní akci která již proběhla. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování reklamní kampaně na část PlM Běžeckého seriálu 2005. Dále bylo použito strukturovaných a polostrukturovaných rozhovorů při získávání informací o pořádání sportovní akce v prostorách Sazka Areny s pracovníky Best Sport, a. s. Rovněž byla využita SWOT analýza v závěru práce k hodnocení projektu. Výsledky Vytvoření reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci opírající se o čtyři hlavní média, a to včetně časového harmonogramu akce, rozpočtu a návrhu na reklamní sdělení v jednotlivých médiích. Klíčová slova Marketing, komunikace, reklama, reklamní kampaň, média, sportovní akce. 2
Výuka managementu na UK FTVS ve srovnání s praxí
Kult, Libor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Souhrn Název práce: Výuka managementu na UK FTVS ve srovnání s praxí Cile práce: Porovnání struktury vyučovaných předmětů s jejich skutečnou využitelností v praxi manažera sportovního klubu a s platnými poznatky teorie managementu s následnou tvorbou vlastního učebního plánu. Dále komparace výsledků u sportovních klubů na bázi občanských sdružení a na bázi obchodních společ­ ností. Metoda: Výzkum formou dotazníku mezi vedoucími činovníky spor- tovních klubů na všech soutěžních úrovních a ve všech formách. Výsledky: Předkládají pohled na strukturu znalostí požadovaných od manažerů v českém prostředí a zároveň je srovnávají s teorií managementu. Mohou také pomoci v případné úpravě struktury výu- ky managementu sportu na FTVS UK. Klicová slova: struktura činností manažera, vlastnosti manaže- ra, role manažera, využití vyučovaných předmětů, učební plán
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt má využití sportovních osobností v marketingové komunikaci firem jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace, tzv. generace Y, v regionu Praha. Metody: V disertační práci je využito dotazníkového šetření a následných skupinových diskusí. Pro tvorbu dotazníku slouží jako podklad americká verze původního dotazníku autorů BUSH, MARTIN, BUSH (2004). Dotazník nejdříve podstupuje proces transkulturního převodu, při kterém je využito metody modifikovaného přímého překladu a dále konfirmatorní faktorové analýzy. Toto šetření zahrnuje vzorek 416 respondentů, kteří jsou studenty pražských středních a vysokých škol. Skupinové diskuse jsou provedeny se čtyřmi skupinami čítajícími celkem 41 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovních osobností v marketingové komunikaci u generace Y nemá prokazatelný efekt na pozitivní ústní komunikaci ("word-of-mouth") a na tendenci k přechodu ke konkurenci, střídání značek, chování při nespokojenosti se značkou (firmou). Na loajalitu ke značce může mít tento komunikační nástroj nepřímý pozitivní efekt ve formě...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí263 - 272další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.