Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klamavé značení potravin - maso, mléko, koření
VAŇKOVÁ, Kateřina
V České republice je výroba potravin jedním z nejdůležitějších odvětví zpracovatelského průmyslu. Snahou výrobců, distributorů a kontrolních orgánů je v maximální možné míře omezit produkci zdravotně závadných výrobků. Proto existuje v rámci České republiky a také v rámci celé Evropské unie řada kontrolních mechanismů, jejichž hlavním cílem je odhalit a stáhnout z oběhu právě tyto zdravotně závadné či klamavě označené výrobky. Požadavky na označení výrobku nejsou ani dnes, po progresivní harmonizaci s předpisy Evropské unie, formulovány jednoduše a zcela přehledně. Konkrétní požadavky na označování potravin nalezneme v zákoně o potravinách č. 110/1997 Sb. a jeho prováděcích vyhláškách, včetně speciální vyhlášky o způsobu označování potravin č. 113/2005 Sb. Specifické požadavky na označování jednotlivých výrobkových skupin jsou uvedeny ve vyhláškách pro jednotlivé komodity. Sestavit si komplexní obraz všech požadavků pro označení konkrétního výrobku není jednoduché. Aby spotřebitel mohl využít textu na obalech, je potřebné vědět, co se pod určitými slovy skrývá a co jednotlivé značky uváděné na obalech znamenají. Diplomová práce byla zaměřena na posouzení dodržování legislativy pro označování vybraných potravinářských produktů ? masných výrobků, mléčných výrobků, koření a kořenících směsí. Získané informace byly porovnávány s dotazníkovým šetřením mezi spotřebiteli. Důležitým zjištěním bylo, že téměř tři čtvrtiny respondentů nikdy nemuselo klamavě označený výrobek reklamovat. Bohužel 26,25 % respondentů se s klamavým označením výrobků setkala, a proto jej reklamovala. Reklamace pak byla ve většině případů vyřízena vrácením peněz či výměnou zboží, bohužel u 9,5 % respondentů nebyla reklamace uznána.
Proměny zahraničního obchodu ČLR od zahájení ekonomických reforem
Vaňková, Kateřina ; Zapletal, Petr (vedoucí práce) ; De Castro, Tereza (oponent)
Práce pojednává o transformaci čínského zahraničního obchodu od roku 1978 a o ekonomických reformách s tím spjatými. Cílem práce je podat přehled o ekonomických reformách v zahraničním obchodě od roku 1978, které měly za následek postupnou liberalizaci zahraničního obchodu Číny na konci 70. a během 80. let. Další významnou událostí pro liberalizaci obchodu je členství země ve Světové obchodní organizaci, jejíž členem je ČLR od roku 2001. Práce se zejména zaměřuje na efekty a úspěch v čínském mezinárodním obchodě. Další část práce se zabývá konceptem komparativní výhody jak obecně, tak konkrétně situací v Číně. Třetí část práce analyzuje komoditní a teritoriální proměny čínských exportů.
Způsob provedení barevné modifikace Warteggova testu v podání dětí mladšího školního věku
VAŇKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá deskripcí způsobu vyplňování Warteggova testu (WZT) dětmi mladšího školního věku, konkrétně žáky prvních a pátých tříd. V teoretické části je podán výklad, prostřednictvím odborné literatury, o vývojové psychologii mladšího školního věku, testových metodách, včetně projektivních a grafických projektivních metod. Dále pak o specifikách diagnostiky dětí, dětské kresbě a jejím využití v psychologii, barvě a o základních informacích WZT. Empirická část je zaměřena na zpracování WZT dětmi prvních a pátých tříd, včetně rozdílů mezi jejich pojetím.
Proces zavádění nových výrobků společnosti McDonald ´s
Vaňková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem zavádění nových výrobků společnosti McDonald's. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o základních pojmech obecného marketingu. Jsou to: SWOT analýza, marketingové komunikace, marketingové strategie a komunikační mix. V praktické části je představena historie společnosti, společenská odpovědnost a základní principy. Dále je práce zaměřena na jednotlivé způsoby hledání inspirace při vytváření nových produktů, kampaně, způsoby testování a zavádění výrobků přímo v restauraci. Cílem této bakalářské práce je tedy analyzovat, jak jsou nové výrobky společnosti McDonald's zaváděny v České republice a na základě této analýzy navrhnout zlepšení této strategie.
Výsledky chovu české červinky v Jihočeském regionu
VAŇKOVÁ, Kateřina
Tato práce je zaměřena na vyhodnocení chovu českých červinek u chovatelů působících v Jihočeském regionu pod garancí Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Práce popisuje charakteristiku plemene, jeho původ a proces regenerace. Především prostřednictvím převodného křížení býky červinek plemenic českého strakatého plemene nabyla do současné doby téměř úplně zaniklá populace české červinky v případě samičích jedinců počtů lehce překračující hranici kriticky ohroženého plemene. Méně příznivá je situace u býků, jichž je stále absolutně kritický nedostatek, což trvale postup procesu regenerace ztěžuje a zpomaluje. Vzhledem k výborným předpokladům masné produkce, ale horším výsledkům užitkovosti mléčné, se jeví jako nejvhodnější chov krav bez tržní produkce mléka. Limitující je také záležitost dodržení bezpečné hranice koeficientu intenzity příbuzenské plemenitby u potenciálních potomků. Ani za předpokladu úspěšnosti tohoto procesu se chovatelé červinek neobejdou bez přiměřené výše finančních příspěvků poskytovaných dle kategorií na jednotlivá zvířata prokázaného genotypu. V současné době činí počet zvířat s genotypem CC, která spadají pod dohled jmenovaného pracoviště, 114 ks.
Analýza hospodářských vztahů České republiky s Pobaltskými zeměmi
Vaňková, Kateřina ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce ?Analýza hospodářských vztahů České republiky s Pobaltskými zeměmi? mapuje vývoj ekonomik Litvy, Lotyšska a Estonska v období od získání nezávislosti po rozpadu Sovětského svazu až do současnosti. Jejím hlavním cílem je monitorovat a zhodnotit vývoj hospodářských vztahů těchto zemí s Českou republikou. Je zde ukázána obchodní výměna probíhající mezi státy v uplynulých letech a také toky investic a vývoj obchodně politických vztahů. Zmíněn je i vliv vstupu všech zemí do Evropské unie.
Problematika personální politiky ve vybraném podniku
Vaňková, Kateřina Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Radonský, Tomáš (oponent)
Teoretická část se věnuje obecným pojmům personální práce, vytváření a analýze pracovních míst, personálnímu plánování, získávání a výběru zaměstnanců a řízení kariéry. V praktické části jsou tyto oblasti analyzovány v konkrétním podniku, kterým je Toyota Peugeot Citroen Automobile. Vzávěru je provedena SWOT analýza vybraných personálních činností a zhodnocení a návrhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.