Název:
Proces zavádění nových výrobků společnosti McDonald ´s
Překlad názvu:
The process of introducing new products of the company McDonald´s
Autoři:
Vaňková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá způsobem zavádění nových výrobků společnosti McDonald's. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o základních pojmech obecného marketingu. Jsou to: SWOT analýza, marketingové komunikace, marketingové strategie a komunikační mix. V praktické části je představena historie společnosti, společenská odpovědnost a základní principy. Dále je práce zaměřena na jednotlivé způsoby hledání inspirace při vytváření nových produktů, kampaně, způsoby testování a zavádění výrobků přímo v restauraci. Cílem této bakalářské práce je tedy analyzovat, jak jsou nové výrobky společnosti McDonald's zaváděny v České republice a na základě této analýzy navrhnout zlepšení této strategie.This Bachelor's thesis focuses on the way of introducing new products of the company McDonald's in the Czech Republic. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals the fundamental terms of general marketing. These are: SWOT analysis, marketing communications, marketing strategies and communication mix. In the practical part of the thesis is presented the history of the company, the corporate social responsibility and the basic principles. The following part is focused on different ways of finding inspiration to create new products, campaigns, ways of testing and implementation of new products in the restaurant. The goal of this Bachelor's thesis is to analyse how the new products of the company McDonald's are introduced in the Czech Republic and, according to the analysis, to create suggestions for improvement of this strategy.
Klíčová slova:
marketingové strategie; nové produkty; SWOT analýza; marketing strategies; new products; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27840