Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 385 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problém kyberšikany z pohledu studentů střední školy
Najmonová, Dominika ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Tato práce se věnuje problematice kyberšikany z pohledu studentů střední odborné školy. Cílem dotazníkového šetření je zaměřit se na problematiku kyberšikany hlavně z pohledu informovanosti žáků ohledně kyberšikany, jejich vztahů k učitelům a rodině. Práce dále zkoumá, zda mají studenti střední školy povědomí o možnostech a způsobech prevence, kam se případně obrátit o pomoc. Dále hledá souvislost mezi prospěchem žáků a zkušenostmi s kyberšikanou a znalostmi, jak jí předcházet či se účinně bránit.
Hazardní hraní v počítačových hrách
Beneš, Martin ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.
Výchova ke zdraví na prvním stupni základní školy
Baráčková, Ivana ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Výchova ke zdraví na prvním stupni" a realizací projektové výuky s důrazem na mezipředmětové vztahy. Hlavním cílem diplomové práce je návrh výukového programu zaměřeného na výchovu ke zdraví na prvním stupni. První část práce se zaobírá fenoménem zdraví ve společnosti, terminologií zdraví a dokumenty, které s výchovou ke zdraví souvisí. Dále práce představuje program "Škola podporující zdraví", který se zabývá podporou výchovy ke zdraví v každodenních školních činnostech a směřuje tak k posilování cílů výchovy v afektivní rovině. Zvláštní důraz je brán na výchovu k samostatnosti žáků při vyhledávání informací a využívání učebnic a literatury. Druhá část práce je zaměřena na užití projektů na 1. stupni základních škol a realizaci projektu pro 2. třídu ZŠ se zaměřením na osvojování znalostí v oblasti lidského těla. Zde projektovou výuku shledávám jako vhodnou vzdělávací metodu, která zdařile rozvíjí požadované kompetence u žáků. Ve výzkumné části zjišťuji poznatky ohledně obliby projektové výuky na 1. stupni základních škol u učitelů a poukazuji na případné komplikace či nesnáze při její realizaci. KLÍČOVÁ SLOVA projektová výuka, mezioborové vztahy, výchova, zdraví, vzdělávání, zdravá škola, podpora zdraví

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 385 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.