Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí309 - 318  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace služeb bankovních institucí v ČR a v USA
Ťopková, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou bankovních služeb z dvou různých bankovních systémů. Teoretickou část představuje kapitola první a druhá, které charakterizují marketing služeb a faktory ovlivňující bankovní sektor v globálním světě. Propojením teoretických a praktických poznatků je kapitola pátá, která zahrnuje popis a vývoj bankovních systémů v ČR a USA. Stěžejními jsou kapitoly čtvrtá až šestá, které obsahují analýzu bankovních služeb, jejich popis, poplatkovou politiku, způsob distribuce a komunikaci s klienty. Výsledkem je srovnání především výhodnosti pro klienta.
Moderní trendy v marketingu
Myšák, David ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingu. Hlavní důraz je kladen na internetový marketing, kterému je věnována převážná část této práce. Čtenář je v úvodu seznámen se základními pojmy internetového marketingu, které mu pomohou lépe pochopit určité souvislosti zmiňované v této práci. Další, teoretická, část se zabývá otázkou, do jaké míry je internetový marketing pro firmy nezbytný a popisuje jeho možné využití v praxi. Autor v práci zohledňuje prognózované trendy známého odborníka, v oblasti internetového marketingu, Larrycho Chase. Úvod praktické části je věnován základním informacím o společnosti IRBOS s.r.o, která projevila zájem o využívání tohoto moderního marketingového trendu. Další část popisuje samotný proces realizace internetového marketingu.
Mediální chování - témata v médiích
Rašková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem spotřebního chování a významem segmentace spotřebních trhů. V teoretické části jsou definovány faktory a predispozice, které jedince ovlivňují v jeho výběrů a spotřebním chování. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum sledovanosti jednotlivých tématických okruhů (např. auta a motorismu, vaření a recepty, zdraví a lékařství) v časopisech v letech 1998 a 2005.
Ekonomická analýza migrace
Procházka, Jan ; Vorlíček, Jan (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí na základě legislativy upravující migraci v ČR, zda je brá-nění migraci efektivní a zda migrace ekonomice státu prospívá či škodí. Toto hodnocení je provedeno na základě analýzy vlivu migrace a migrační politiky České republiky na zaměstnanost a trh práce. V práci jsou dále rozpracovány zájmové skupiny, které mohou migrační politiku ovlivňovat. Kromě toho se práce zabývá vlivem nákladů na legální migraci, které ovlivňují počet legálních a ilegálních migrantů a s tím spojenou racionalitu ekonomie zločinu. Práce rozpracovává některé vládní regulace, které mohou významně ovlivnit efektivní alokaci zdrojů. Čtvrtá část pojednání je zaměřena na remitence a cirku-lační migraci. V dodatku je představena ilustrace tohoto fenoménu na mikroekonomic-kém příkladu, kde je kvanitifikačně vyjádřen vliv nelegální migrace na fiskální oblast státního rozpočtu a ztrátu možné produkce.
Prognóza vývoje on-line marketingu
Dvorská, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje možnosti, které poskytují nejnovější technologie, poukazuje na potenciál ukrytý v komunitních webech a poodhaluje způsoby, jakými lze využít soutěžní prvky. Dotýká se také tématu internetové televize a jejího přínosu z pohledu marketingu. Třetí část práce si klade za cíl nastínit budoucí vývoj online marketingu, a to jak ve vztahu k tradičním médiím, tak i v rámci sebe sama. Při prognóze vývoje je čerpáno z vlastních zkušeností, z názorů zkušených marketingových pracovníků a z odborných konferencí, které se tímto tématem zabývají. Na konci práce jsou zmíněny i možné bariéry rozvoje online marketingu včetně bariér legislativních.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických prvkov webových stránok. Posledná časť teoretického základu sa zaoberá systémami na správu reklamných kampaní, používanými v praxi a tým ako tieto aplikácie pracujú s dátami, s akými druhmi dát ako a akými spôsobmi merajú, vyhodnocujú a interpretujú účinnosť bannerov na internete. V ďalšej časti diplomovej práce sa autor venuje opisu prostredia na ktorom bude prevedený výskum. Predstaví globálnu spoločnosť realizujúcu svoj obchodný zámer pomocou celosvetovej siete -- internet. Opíše štruktúru webových stránok firmy, spôsoby, akými je na stránky umiestňovaná vnútrofiremná reklama, typy vnútrofiremných bannerov. Detailnejšie je popísaný systém správy reklamných kampaní, ktorý spoločnosť využíva, je uvedená metóda s akou pracuje a hodnotí tento systém dáta získané, a aké výstupy ponúka. Dôležitou časťou práce je výskum. Je rozdelený do kategórií výskumu podľa obsahu, formy a umiestnenia banneru. Je predstavený obsah výberu dát, časový horizont zberu dát, jeho priebeh a vyhodnotenie výsledkov.Vysvetlí, čo bude merané aké veličiny budú do výskumu vstupovať a aké vystupovať, aké nastavenia boli použité, akým spôsobom budú tieto dáta hodnotené a aké závery môžu naznačovať. Posledná kapitola -- Výstupy výskumu a interpretácia výsledkov je záverečným zhrnutím práce. Autor prezentuje výsledky výskumu v grafickej (grafy) a písomne forme a formuluje závery z neho plynúce, ich využitie v praxi, a predloží možnosti smerovania vývoja v oblasti reklamy na internete.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Kapitálové obchodní společnosti ve francouzském právu a možnosti jejich přeshraničních fúzí s obchodními společnostmi založenými podle českého práva
Procházka, Jan ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Dědič, Jan (oponent)
Práce pojednává o právní úpravě přeshraničních fúzí v evropském, českém a francouzském právu. V případě evropské úpravy se autor zaměřuje na základy přeshraničních fúzí v primárním a sekundárním právu, rovněž zmiňuje stěžejní judikáty ESD týkající se svobody usazování včetně rozhodnutí ve věci Sevic z roku 2005. Dále autor analyzuje českou právní úpravu obsaženou v zákoně č. 125/2008 Sb. o přeměnách obchodních společností a družstev. Ve třetí části je srovnána navrhovaná francouzská právní úprava přeshraničních fúzí s českou úpravou. V příloze je stručně pojednáno o komanditní společnosti na akcie a zjednodušené akciové společnosti, tedy o formách společností, které se budou moci účastnit přeshraničních fúzí a které česká praxe nezná.
Vztahy Německa a Francie na půdě EU
Procházka, Jan ; Jakš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Konečný, Čestmír (oponent)
Práce se zabývá vývojem vztahů Německa a Francie od počátků formování evropské integrace po současnost, přičemž mapuje zejména období vytváření tohoto tandemu, klíčové body evropské integrace i jeho současnost. Práce popisuje jak politické, tak ekonomické souvislosti formování vztahu obou zemí i jejich vlivu na utváření podoby evropské integrace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí309 - 318  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.