Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkretizace televizního žánru docusoap a sestavení mediální mapy realizovaných pořadů žánru ve Velké Británii
Lorenc, Hynek ; Dominik, Šimon (oponent) ; Kruml, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Konkretizace televizního žánru docusoap a sestavení mediální mapy realizovaných pořadů žánru ve Velké Británii" se zaměřuje na televizní žánr docusoap, který patří do široké skupiny žánrů se souhrnným názvem reality television. První kapitola představuje nejdůležitějí pořady, které měli vliv na vývoj televizního žánru reality television. Druhá kapitola je zaměřena na žánr docusoap. Poslední část představuje realizované projekty žánru docusoap vysílaných ve Velké Británii.
Joe Sacco a Guy Delisle : dva pohledy na komiksovou žurnalistiku
Bárta, Jan ; Sládková, Hana (oponent) ; Kruml, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Joe Sacco a Guy Delisle: Dva pohledy na komiksovou žurnalistiku" pojednává o možnosti existence komiksové žurnalistiky na příkladu komiksové tvorby dvou současných autorů tzv. non-fiction komiksu, Joea Sacca a Guye Delisleho. Na začátek se pokouším definovat fenomén komiksu a představit jeho výrazové prostředky a speciální techniky, poté následuje stručný exkurz do historie komiksu; zvláštní pozornost je věnována americkému a francouzsko-belgickému komiksu. Po zasazení obou autorů do historického kontextu ve zkratce představím jejich život, tvorbu a srovnám jejich vizuální styl. Hlavní částí práce je pak rozbor a srovnání investigativní komiksové reportáže Footnotes in Gaza Joea Sacca a komiksového cestovního deníku Burma Chronicles Guye Delisleho. Na závěr se na základě zjištěného budu snažit zodpovědět, zda je komiksová žurnalistika možná a v čem by mohl být její přínos.
Analýza českých televizních motoristických magazínů
Bureš, David ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce Analýza českých televizních motoristických pořadů je bližší charakteristika televizního formátu motoristický (či automobilový) magazín. Práce definuje základní pojmy typické pro danou problematiku, popisuje historii motoristických pořadů v českém prostředí a pomocí obsahové analýzy zjišťuje, co je obsahem dnešních motoristických magazínů vysílaných v českém prostředí. Výsledky obsahové analýzy jsou následně vysvětleny pomocí analýzy historických dokumentů a rozhovoru s jedním z autorů televizního motoristického magazínu. Obsah sledovaných magazínů (Auto Moto Revue, Autosalon a Garáž) je rovněž srovnán s britskou motoristickou show Top Gear a původní podobou Auto Moto Revue, která patří mezi vůbec nejstarší televizní motoristické magazíny na světě.
Obraz válečných zajatců v amerických médiích po nástupu Baracka Obamy
Jelínek, Jiří ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Americký vztah k válečným zajatcům, přesněji řečeno jeho mediální zobrazení, je hlavním motivem této bakalářské práce. Tato práce si klade za cíl zjistit, zda tento vztah v amerických filmech a seriálech odpovídá reálnému přístupu americké administrativy k zajatcům. Ten se totiž od roku 2001 velmi proměňoval v závislosti na situaci v Afgánistánu a Iráku, ale také ve vztahu k rozhodnutím nejvyššího soudu a podpoře americké veřejnosti. Tato práce čerpá zj. z oficiálních dokumentů americké administrativy, a také z několika vybraných snímků (24 hodin, Ve jménu vlasti, 30 minut po půlnoci a Přízraky z Abu Ghraib). Výchozí teze, že se reálný přístup odrazil i ve snímcích, byla v práci v zásadě potvrzena, avšak rozdíly mezi snímky byly značné, a proto nelze výrok jednostranně paušalizovat.
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Sedláčková, Dagmar ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; TOMEK, Ivan (oponent)
Diplomové práce Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálu si klade za cíl popsat procesy, které stojí za kreativní složkou při tvorbě pořadů v rámci žánru quality TV. Televizní stanice často využívají takzvané pretestování, které má odhalit na malém vzorku diváků, zda připravovaný pořad splní požadavky stanice a získá úspěch. Práce se zabývá otázkou zda právě pretestování může být spolehlivou metodou, která dokáže pozitivně ovlivnit úspěch televizního seriálu. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce potvrzována nebo vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
Česká televize a Generace Y
Jůzová, Klára ; KRUML, Milan (vedoucí práce) ; Zlatušková, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá změnami na televizním trhu v posledních letech. Jejím cílem je definovat specifickou diváckou skupinu, její chování a preference: současnou generaci mladých ve věkovém rozmezí 15 - 35 let, kteří sociologicky spadají do takzvané Generace Y. V kontextu změn na televizním trhu práce zkoumá přístup, porozumění a způsob oslovování této skupiny ze strany veřejnoprávní České televize (ČT).
HBO
Doležalová, Kateřina ; Šantavá, Martina (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje pozici kabelové televize Home Box Office v současném digitálním světě. Práce mapuje historii televize od jejího vzniku po současný stav. Zásadním předmětem zkoumání jsou pilíře programování, které pomohly HBO vytvořit unikátní programovou koncepci. Tato koncepce se v anglickém jazyce nazývá edgy a označuje tvorbu pohybující se na hraně. Vedle převzaté tvorby se totiž HBO zaměřuje též na vlastní produkci a označení edgy platí hlavně pro tvorbu původní. Vlastní tvorba představuje milník vhistorii HBO (ale i vhistorii televizního vysílání). Televizní tvorba je poprvé vnímána jako umělecká. HBO tak posiluje svou unikátní pozici, kterou si drží dodnes. Druhá část práce se zaměřuje na současný stav televizního vysílání. Hlavním hybatelem dnešní doby je internet a tzv. služby na vyžádání (též video on demand - VoD). Americký trh v tomto ohledu nabízí daleko více možností sledování audiovizuálního obsahu prostřednictvím VoD. Zásadní službou je pak Netflix, který představuje nejrychleji expandující službu na vyžádání. Diplomová práce se v druhé části věnuje službám na vyžádání a jejich vývoji, limitacím a současnému stavu. Práce se též zabývá pozicí HBO ve vztahu k VoD službám. Stanice nabízí svým předplatitelům komplementární servis HBO GO a od roku 2015 také samostatně stojící službu HBO Now, která je poprvé dostupná i nepředplatitelům kabelové stanice. Závěrečná část práce se proto věnuje výhledu HBO do budoucnosti. Autor textu spatřuje úspěšnou budoucnost kabelové televize v kombinaci lineárního vysílání, VoD služby s přátelským uživatelským rozhraním a originální vlastní tvorby, u které je nutné dodržet koncepci na hraně a následovat vzor minulých let, ve kterých HBO skutečně nabízelo ve srovnání s ostatními vysílateli velmi odlišnou tvorbu.
Dokudrama
Musil, David ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Hakl, Vilém (oponent)
Práce se zaměřuje na formát dokudrama, jeho definici, typologii a vývoj formátu ve Velké Británii a USA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.