Název: Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Překlad názvu: Marketing research in audiovisual production: pretesting of television pilots
Autoři: Sedláčková, Dagmar ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; TOMEK, Ivan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; neuromarketing; sociologický výzkum; televizní seriály

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262710


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet