Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hluboké neuronové sítě pro analýzu medicínských obrazových dat
Bíl, Tomáš ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyvinout konvoluční neuronovou síť, která bude správně klasifikovat vhodnost rentgenových snímků pro účely kefalometrické analýzy. V rámci tohoto zadání byly vytvořeny 4 sítě, které byly natrénovány na datasetu. Jedná se 2 sítě typu VGG, jedna upravená síť UNet a jedna síť Resnet. Dataset byl vygenerován z ct snímků. Nejlepších výsledků dosáhla síť VGG se 4 bloky. Naměřená přesnost na testovacím datasetu je 97%.
Hluboké neuronové sítě pro analýzu medicínských obrazových dat
Bíl, Tomáš ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyvinout konvoluční neuronovou síť, která bude správně klasifikovat vhodnost rentgenových snímků pro účely kefalometrické analýzy. V rámci tohoto zadání byly vytvořeny 4 sítě, které byly natrénovány na datasetu. Jedná se 2 sítě typu VGG, jedna upravená síť UNet a jedna síť Resnet. Dataset byl vygenerován z ct snímků. Nejlepších výsledků dosáhla síť VGG se 4 bloky. Naměřená přesnost na testovacím datasetu je 97%.
Výkon pracovníků a motivace v organizaci (a návrh IT pro jejich podporu)
Biľ, Tomáš ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Práce shrnuje význam motivace a výkonnosti pracovníků v organizaci. Základním cílem práce je navrhnout řešení, jak zvýšit motivaci a tudíž výkonnost. Splnění tohoto cíle vyžadovalo realizaci mnoha činností od zjištění součastné architektury IS, přes detailní analyzování jednotlivých systémů, které pracovníky ovlivňují. Důležité také bylo definovat, kde se vůbec motivace a výkonnost v člověku bere a jak se dá měřit. V praktické části jsem provedl, dle nabitých zkušeností, šetření pomocí standardizovaného LMI dotazníku, abych identifikoval slabé oblasti výkonové motivace. K těmto výsledkům jsem na závěr navrhl doporučení, a to za prvé z psychologického hlediska, a za druhé z hlediska IT a jeho hlavního informačního systému, se kterým pracovníci přicházejí každý den do styku a tudíž má na ně obrovský vliv. Přínos autora v této diplomové práci spočíval ve zjištění a zvýšení motivace, pomocí analýz a doporučení specifikovaných zvolených metodik.
Optimalizace procesů oddělení IT Helpdesku ve velkém podniku
Biľ, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza procesů oddělení IT Helpdesku a návrh na jejich optimalizaci. V rámci analytické části jsou popisovány stávající procesy, provedeny analýzy realizovaných činností, problémů, slabých míst, nástroje pro sběr požadavků a aplikací pro řešení požadavků. V současné době nejsou v podniku k dispozici přesné směrnice a pravidla jak zajistit IT podporu. Hlavní část práce obsahuje návrhy na optimalizaci vybraných procesů a vylepšení nástroje pro sběr požadavků, kterého je dosaženo zjednodušením formulářů, zavedením zpětné vazby, zlepšením přehlednosti a změnou přístupu. Dále jsou zde navrženy změny aplikací pro řešení požadavků. Stávající nedostatky v podnikových procesech oddělení IT Helpdesku, jsou řešeny například použitím metody "Problém obchodního cestujícího", kterou je navrženo, jak postupovat při výjezdech techniků na pobočky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.