Název: Optimalizace procesů oddělení IT Helpdesku ve velkém podniku
Překlad názvu: Optimization processes IT Help Desk department in a large enterprise
Autoři: Biľ, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza stavu; oddělení IT Helpdesk; optimalizace nástrojů na řešení a sběr požadavků; optimalizace podnikových procesů; analysis of the existing processes; it help desk department; optimization companys processes; optimize chosen processes and improve data collecting applications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7693


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet