Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání dospělých ve skautingu
Kaderová, Kateřina ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalarska prace se zabyva problematikou vzdelavani dospelych v organizaci Junak - svaz skaum a skautek CR v kontextu zakonnych uprav pro pracovniky s detmi a mladezL Krome rozboru eeskYch pravnfch uprav se zmmuje i 0 situaci v Evrope. V Ceske republice neexistuje komplexni zakon upravujicf oblast NNO pracujicfch s detmi a mladezi, ale pouze dUei zavazky. NNO maji moznost nechat si sve vzdelavacf kurzy akreditovat, pokud spliiuji statem stanovene podminky, eehoz Junak vyuziva. Evropa klade duraz na kvalitu neformaIniho vzdelavani, jejimz zajistenim se zabyva projekt organizace Youth Forum Jeunesse. Junak - svaz skautu a skautek CR rna vlastni nekolikastupiiory system vzdelavani svYch dospelych elenu. Jednotlive kvalifikace odpovidaji pozicfm, ktere zastavaji dobrovolnfci. Postupne se prosazuje koncept kompetenci, ktery se sna.zi pro kaZdou pozici stanovit vsechny malosti, dovednosti a postoje, ktere jsou nutne pro jeji uspesne vykonavanL Krome toho se Junak musi vyporadat s radou problemu a otazek, ktere vyvstavaji okolo jeho kurzli i kvalifikacL Junak porada i rome nekvalifikaeni akce, vetSiho ei mensiho rozsahu.
Nástroje motivace a stimulace lidských zdrojů
Zavoralová, Hana ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce nazvaná Nástroje motivace a stimulace lidských zdrojů se zabývá lidskou motivací, která ovlivňuje lidské chování a jednání. To vše ve světle pracovního výkonu. Tato práce obsahuje shrnutí základních nástrojů a prostředků ovlivňování pracovní motivace a stimulace pracovníků, jako je např. hodnocení pracovníků, vzdělávání pracovníků, jejich odměňování, vliv participace pracovníků na řízení organizace, na jejich motivaci, vliv pracovních podmínek a možnosti péče o pracovníky. Cílem této bakalářské práce je ukázat účinné formy a prostředky motivace pracovníků. Pojednává jak o klasických metodách motivace, tak o nepříliš známých technikách.
Využití psychologie v personálním řízení
Paulíková, Aneta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je propojit oblast psychologie a personálního řízení. Lépe řečeno uvést možnosti, jak se dají aplikovat poznatky psychologie v personální práci. Bakalářská práce je logicky členěna do třech částí. V první části vymezuji pojem personální řízení a souvislosti spojené s personální prací v rámci podniku. Jedná se o postavení personálního útvaru v rámci organizace, identifikaci osob, které personální práci prakticky vykonávají, a v neposlední řadě také objasnění vývoje koncepcí personální práce. Druhá část je zaměřena na konkrétní psychologické disciplíny. Objasňuji zde teoretický základ, významné osobnosti a využití psychologie osobnosti a psychologie práce a organizace. Psychologie práce a organizace zahrnuje inženýrskou psychologii, personální psychologii, psychologii organizace a řízení a sociální psychologii organizace. Ve třetí závěrečné části práce se zaměřuji na konkrétní personální činnosti. Jmenovitě na získávání, výběr a adaptaci zaměstnanců. U každé z těchto na sebe navazujících činností objasňuji jejich obsah, používané metody a důležitost v rámci dalších personálních činností. V oblasti získávání pracovníků zvažuji výhody a nevýhody přijímání zaměstnanců z vnitřních a vnějších zdrojů a také nastiňuji formy optimálního jednání s uchazeči. Podkapitola věnující se výběru...
Psychologická problematika vzdělávání dospělých
Kubasová, Ivana ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zaměřuje na proces učení dospělých ve vzdělávání. Na tuto problematiku se dívá z psychologického pohledu. Nejprve vymezuje nezbytné ústřední pojmy, jako jsou vzdělávání, učení, docilita apod. Poté uvádí vybrané psychologické teorie učení. Co se týče stylů učení, podrobněji vysvětluje Kolbův cyklus zkušenostního učení. Dále se věnuje vnitřním a vnějším podmínkám učení. V následující kapitole se zaměřuje na osobnost jak dospělého žáka, tak lektora. Pozornost je také věnována jejich vzájemnému vztahu při procesu vzdělávání (učení). Samostatná kapitola je pak věnována vlivu fyziologických změn na proces učení dospělých. Posledním sledovaným tématem je programované učení v protikladu s učením sebeřízeným.
Nákladní doprava v Česku: analýza struktury výkonů a dopravně politických strategií
Štěpánek, Zdeněk ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Randák, Jakub (oponent)
Prvním cílem této bakalářské práce je určit a posoudit smysluplnost současných strategických dokumentů Ministerstva dopravy, které řeší změnu současného stavu tuzemské nákladní dopravy. Druhým cílem je odhalit komodity, které jsou v současné době přepravovány silniční dopravou, ale do budoucna lze pro jejich přepravu zvolit alternativní způsoby přepravy. Ideálně by se mělo jednat o způsoby, které jsou méně environmentálně náročné a více uleví přetíženým dopravním tahům. Jako prostředek k dosažení těchto cílů je užita vlastní analýza současného stavu vnitrostátní a mezinárodní dopravy v Česku. Některé strategické dokumenty Ministerstva dopravy obsahují přínosné plány rozvoje, ovšem některé z nich jsou v současné situaci nadbytečné. Na území Česka lze objevit náklady, pro které by byl vhodnější alternativní způsob dopravy. V mezinárodní dopravě lze, vzhledem k heterogenitě přeprav, doporučit zejména širší užívání kombinované dopravy. KLÍČOVÁ SLOVA nákladní doprava, železniční doprava, silniční doprava, životní prostředí, rozvoj, Česko

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.