| |
| |
| |
|
Zavedení nového výrobku na trh
Čermák, Jan ; Vacek, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. Zpočátku analyzuje současný stav trhu, konkurenčních výrobků a prostředí zavádějící firmy. Z provedených analýz a poznatků z literatury navrhuje vlastní řešení v podobě marketingového mixu.
|
|
Marketingový výzkum ve firmě FPO, s. r.o.
Hnilička, Libor ; Buchta, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků distribuční společnosti FPO s.r.o. s produktovým řešením mateřské společnosti GORDIC spol. s r.o. Podrobněji se věnuje metodám a metodologii marketingového výzkumu. Obhajuje zvolený plán výzkumu a metody určené k efektivnímu dosažení stanovených cílů. Tyto metody jsou následně použity k analýze současné situace firmy a aktuálního stavu spokojenosti zákazníků společnosti. Výstupem práce je mimo jiné odhalení vazeb mezi nastavením marketingového mixu firmy, aktuální spokojeností zákazníků a schopností firmy být o krok napřed před konkurencí. Cílem této práce je navrhnout taková opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení firmy na trhu.
|
|
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
|
| |
|
Marketingový výzkum
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
|
| |
|
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Techlová, Veronika ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent)
Tématem disertační práce bylo měření spokojenosti a loajality zákazníků z řad poskytovatelů zdravotní péče, kteří využívají služby vybrané farmaceutické společnosti. Hlavním cílem práce je návrh metodiky měření spokojenosti a loajality pro daný segment poskytovaných služeb. V teoretické části se práce věnuje shrnutí poznatků a přístupů popisujících spokojenost a loajalitu a také pohled na metody používané pro jejich zjišťování, společně s prezentací pojetí služby. Práce se také zabývá analýzou rozdílů mezi oběma skupinami zákazníků a shrnuje rozdíly zjištěné v rámci provedeného primárního výzkumu. Vlastní primární výzkum byl realizován formou strukturovaných rozhovorů s respondenty z řad poskytovatelů zdravotní péče (soukromé versus státní). Závěry práce korespondují s odbornými zdroji a tím rozvíjejí oblast poznání o charakteristiky zkoumaného segmentu poskytování služeb.
|