Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,731 záznamů.  začátekpředchozí1722 - 1731  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MND a. s.
Vykydalová, Naďa ; Kovář, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě teoretických a praktických poznatků nalézt možné nedostatky v systému vzdělávání zaměstnanců společnosti MND a.s. a navrhnout možné změny pro zvýšení jeho efektivity.
Prezentace zájmu o celoživotní vzdělávání (CV) jako součást identity aktéra dle gender - zájmy a koníčky
Hýsek, Michal Bc. ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Teoretická část práce vystihuje problematiku genderu a vzdělávání se. V praktické části byla analyzována internetová seznamovací databáze ve struktuře: pohlaví, věk, deklarovaný zájem o CV a veškeré další deklarované zájmy. Pro zpracování dat byla použita metoda faktorové analýzy.
Prognóza vzdělanosti a lidský kapitál
Konrádová, Soňa ; Marek, Luboš (vedoucí práce) ; Hlavínová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním obyvatelstva a jeho vlivem na lidský kapitál. Nejprve je popsána historie a současná situace v českém školství. Nechybí ani pokus o mezinárodní srovnání. V další části se věnuji lidskému kapitálu. Je zde uvedena definice lidského kapitálu, způsoby jeho měření a výnosy, které můžou přinést investice do vzdělání. Lidský kapitál je totiž ve velké míře právě dosaženým vzděláním ovlivněn. V poslední části se pokouším o prognózu vzdělanosti, kterou jsem provedla pomocí metod vícestavové demografie, a posléze pak o interpretaci výsledků.
Podora investic do lidského kapitálu jako nedílná součást rozvoje znalostní společnosti
Kasalová, Hana ; Stočková, Olga (vedoucí práce) ; Vychová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi podpory investic do lidského kapitálu v rámci celoživotního učení, jenž je charakteristickým znakem společnosti založené na znalostech a jejich rozvoji. Po přestavení některých teoretických pohledů na lidský kapitál je poukázáno na jeho význam ve znalostní společnosti. Zároveň je vysvětlena příčina potřeby změnit přístup lidí ke vzdělávání jako k jednorázovému systému posazeného do školních lavic. Dále práce přináší informace o postoji a podpoře investic do lidského kapitálu na úrovni členských zemí OECD a EU. Jsou představeny základní oblasti podpory, dlouhodobé strategie a zásadní dokumenty. Současně jsou zmíněny již zrealizované projekty podporující rozvoj celoživotního učení. Kapitola věnující se České republice představuje vládní dokumenty a mnohé konkrétní operační programy a projekty podporované příslušnými ministerstvy i účast na projektech v rámci Evropské unie. Zahrnuty jsou i mnohé možnosti dalšího vzdělávání, které lze u nás využít. Stručný statistický přehled z oblasti výdajů do vzdělávání anebo participace na jednotlivých formách učení je součástí závěrečné kapitoly.
Zhodnocení motivační strategie se zaměřením na vzdělávací systém ve firmě TDS Praha, s.r.o.
Krupičková, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Chýlek, Petr (oponent)
Cílem práce je provést rozbor, analýzu a návrh vzdělávacího systému, ve kterém bude podnikové vzdělávání přístupné všem napříč organizační strukturou a zároveň pro něj bude typická vstupní nerovnost a také rovnost šancí a příležitostí. Základem celého konceptu je zavedení takzvaného bodového systému.
Práva a povinnosti praktického lékaře v systému poskytování zdravotní péče
Zeinerová, Hana ; Navarová, Lenka (vedoucí práce) ; Navarová, Lenka (oponent)
Cílem práce je vymezení základních povinností praktických lékařů při poskytování zdravotní péče a jednotlivých úkonů s tím souvisejících s vymezením návrhů de lege ferenda ochrany práv praktického lékaře a ochrany pacientů.
Počítačová a internetová gramotnost v ČR
Matouš, Vladimír ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Bakalářská práce se zabývá počítačovou a internetovou gramotností v ČR v rámci celkové informační gramotnosti, popisuje její současný stav, rozebírá metody jejich šetření a věnuje se otázce zvyšování počítačové a internetové gramotnosti.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve zvoleném podniku
Bokotová, Věra Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Rousek, Pavel (oponent)
V této diplomové práci se autorka snažila propojit své teoretické znalosti s praktickou částí. Celá práce se zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců ve zvolené firmě. Práce je sestavena podle logické návaznosti. Úvodní část je věnována teoretickým informacím, které souvisejí s oblastí vzdělávání. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se skládá ze základních informací o firmě Rodenstock ČR s.r.o. a dále se zabývá problematikou vzdělávání v praxi.
Systém hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s.
Šedivcová, Jitka ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve společnosti Glaverbel Czech, a.s. v kontextu celkové personální práce v podniku. Sleduje, zda má systém všechny náležitosti a zda navazuje na ostatní personální činnosti. Zjišťuje, jak systém vnímají pracovníci společnosti a zda má pro ně motivační charakter. Na závěr jsou uvedena doporučení na zefektivnění systému.
Analýza potřeb pracovníků a organizace v oblasti vzdělávání a rozvoje
Tůmová, Michaela ; Seidlová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkl, Luboš (oponent)
Práce se zabývá tím, jak firmy ČEZ, a.s., ČSOB, a.s. a SANOMA Magazines Praha, s.r.o. identifikují své potřeby vzdělávání a také, jakým způsobem vyhodnocují výsledky a účinnost vzdělávacích programů.Dále se práce zabývá tím, nakolik se shodují postupy výše zmíněných firem s požadavky definovanými systematickým systémem vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,731 záznamů.   začátekpředchozí1722 - 1731  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.