Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,544 záznamů.  začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Kašpar, Ondřej ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Orct, Rudolf (oponent)
Cílem mé bakalářské práce "Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST cz, spol. s r.o." je zjistit, kam by tato firma měla účelně investovat své finanční zdroje, neboť firma má ambice růst a rozšiřovat svoji působnost. Metodologická část představuje seznámení se základními termíny z oblasti reklamy, marketingu a východisky, která jsou dále rozpracována v praktické části. Chtěl bych využít znalosti prostředí firmy STAKOPLAST cz a zaměřit se na jednotlivé oblasti jako např. na jaké úrovni je marketing a marketingové řízení, jaké jsou používány formy komunikace a reklamy pro dosažení stanovených cílů, jak jsou oslovováni potenciální zákazníci, co dalšího ještě firma dělá pro splnění svých podnikatelských očekávání. Výstupem této práce by měl být návrh realizovatelné reklamní kampaně.
Specifika komerčních komunikací v Rusku
Kalinkina, Maria ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Luzan, Dimitrij (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem v oblasti komerčních komunikací v Ruské federaci, zjištěním slabých a silných stránek komerčních komunikací v Ruské federaci se zohledněním specifik tohoto trhu a analýzou komerčních komunikací vybrané společnosti v Rusku dle předem vymezených kritérií.
Podnikatelský záměr - reklamní a grafické studio
Hlaváčková, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Mysliveček, Marcel (oponent)
Diplomové práce, zabývající se podnikatelským záměrem, rozprácovává podrobně vznik reklamního a grafického studia. Obsahuje důkladnou analýzu finančních možností, potřebných technologií, trhu a tržních příležitostí. Podrobněji analyzuje také marketingové strategie, které bude moci firma využít, a v neposlední řadě strategie rozvoje. Důležitou a podrobnou kapitolou je pak finanční analýza, která bývá hlavním rohodovacím argumentem pro případné investory.
Etika ve světě reklamy
ANTL, Pavel
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich rozdíly). Na praktickém příkladě ukazuji jak funguje samoregulace v praxi. Čtvrtá část popisuje nejčastější nedovolené reklamy a na praktický příkladech ukazuje jak funguje ochrana spotřebitele. V páté zdůrazňuji důležitost mediální gramotnosti a problematiku mediální výchovy. V šesté části se zabývám reklamou a různými postoji a názory na ní
Mediální výchova v hodinách anglického jazyka
SERVÍTOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.
Gender stereotypes in commercials
Szilágyi, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práca je zameraná na bežne zobrazované gendrové stereotypy v televíznych reklamách. Skúma akým spôsobom sú zobrazované typické ženské a mužské role a k akým druhom reklám sú jednotlivé pohlavia typicky prisudzované. Celá práca je rozdelená na dve základné časti. Prvá, teoretická časť, objasňuje skúmanú problematiku, základné pojmy a komplexne pojednáva o gendrových aspektoch prítomných v médiách a reklame. Druhá, praktická časť, je zložená z dvoch hlavných výskumných metód. Prvá z nich, obsahová analýza, je zameraná na výskum gendrových stereotypov v 160 sledovaných televíznych reklamách. Druhá časť spočíva vo vyhodnotení 60 zozbieraných dotazníkov, taktiež zameraných na vnímanie gendrových stereotypov v reklame.
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
Hatoň, Luděk ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
komunikace, reklama, mediální plánování a nákup, brief, základní mediální veličiny, vliv kvalitativních parametrů, tisková inzerce, komunikační strategie, sestavování mediaplánů, schvalovací proces, kritéria výběru, cílové skupiny, prodaný náklad, čtenost, tradice tiskových titulů, redakční obsah, timing, výkyvy čtenosti, buyer, planner, produkt-médium, umístění inzerce, nové formáty, layout, cenová politika vydavatelství, způsob hodnocení, komplexní hodnotící systémy, úspěch značek, vývoj tiskového trhu, noviny, časopisy, zadavatel
Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Schneyder-Kubaniková, Adéla ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Kreativita v mediálním plánování
Pošepná, Tereza ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Srnská, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,544 záznamů.   začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.