Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,038 záznamů.  začátekpředchozí1027 - 1036další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Distribuce audia na Internetu
Gleza, Jan ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce analyzuje současný stav distribuce audia na Internetu, jeho autorizovanou i neautorizovanou variantu. Predikuje budoucí vývoj aplikací kryptografie a navrhuje řešení pro zvýšení podílu autorizované distribuce audia pomocí tří pilířů -- zjednodušení nákupu, zvýšení uživatelské přívětivosti a návrhu na začlenění přidané hodnoty autorizované distribuce.
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Stanislav, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Lisý, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem internetové televize pro hudební portál Bandzone.cz. Internetovou televizí zde chápeme server agregující audiovizuální obsah, kde si uživatelé mohou sami vybrat, na co se chtějí dívat a kdy se na to chtějí dívat. Nejedná se o televizi, která by přenášela pořady v reálném čase a vysílala dle pevně stanoveného programu 24 hodin denně. Úvodní část popisuje různé přístupy k podnikání na internetu. Poté následuje představení hlavních subjektů audiovizuálního mediálního trhu v ČR a ve světě. Další kapitoly se zabývají praktickým návrhem internetové televize, od obsahové stránky, přes business model až po návrh uživatelského rozhraní. V závěru jsou uvedeny klíčové faktory úspěchu navržené e-business iniciativy včetně možností jejího dalšího vývoje.
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Štencel, David ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Struska, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první kapitoly je stručně zmapovat distribucí nehmotného zboží a služeb přes Internet. Cílem druhé kapitoly je analyzovat distribuci digitální hudby, srovnat její úspěšnost s distribucí v klasických kamenných prodejnách a prozkoumat současné trendy a možný budoucí vývoj. Cílem závěrečné kapitoly je prozkoumat služby nejvýznamnějších distributorů digitální hudby na světovém i českém trhu a poukázat také na nedostatky a možnosti pro zlepšení služeb zákazníkům.
Prodej nehmotného zboží po Internetu (se zaměřením na hudbu a další autorská díla)
Lichtenberg, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Jop, Miroslav (oponent)
Prodej nehmotného zboží se zaměřením na hudbu, dále filmy, software, fotografie, elektronické knihy a informace. Analýza trhu, situace v ČR a SR. Vliv na marketing, zejména cenovou politiku a distribuci.
Význam vybraných stimulů v reklamě
Rejsková, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem, a to konkrétně působením jednotlivých reklamních stimulů v tisku, rozhlase a televizi. Praktická část potom objasňuje jaký vliv má hudební doprovod v reklamě, jaké hudební žánry se nejčastěji využívají pro určité skupiny a jaké další prvky a stimuly kladně působí na spotřebitele.
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
Hudba v komerčním prostředí, její působení na psychiku a nákupní chování člověka
Mrkvová, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o hudbě v komerčním prostředí, jejím působení na psychiku a nákupní chování člověka. Cílem této práce je charakterizovat postavení hudby v komerčním prostředí, možnosti jejího využití v současnosti a do budoucna a také způsoby ovlivnění vnímání a chování zákazníků. První kapitola stanovuje, zda lze pomocí hudby působit na člověka a ovlivňovat ho. Konkrétně dochází k ovlivnění nálady, emocí, vnímání prostředí a chování člověka. Druhá kapitola charakterizuje teorie vysvětlující působení hudby na člověka, v následující kapitole jsou tyto teorie vztaženy na konkrétní možnosti ovlivnění chování člověka a doloženy pokusy provedenými v minulosti. Ve čtvrté kapitole jsou popsány stávající a nové trendy ve využití hudby, jako je například ambientní hudba, sonic branding, senzorický merchandising a další. Pátá kapitola je věnována etickým a zdravotním otázkám použití hudby v komerčním prostředí ve spojitosti s podvědomým ovlivněním člověka pomocí hudby. Poslední kapitola pojednává o vývoji využití hudby v komerčním prostředí do budoucna. Hudba je velmi důležitou součástí komerčního prostředí, které má velké množství různých využití, ale její potenciál není v současnosti plně doceněn. Pomocí hudby dochází k ovlivňování zákazníka především po stránce psychické, ale má vliv také na náladu, emoce a dokonce chování a nákupní rozhodování zákazníka.
Podpora hudební improvizace ve světě OSS
Nosek, Aleš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Nezbytným vybavením každého muzikanta, který se učí improvizovat, je automatický hudební doprovod. V současné době existuje více programů, jež umožňují hudební doprovod podle za- daného sledu akordů vygenerovat. Tato bakalářská práce ukazuje možnosti, které hudebníkům nabízí komerční a svobodný software. Dále je zde podrobně rozebrána vnitří struktura programu MMA a implementace nové funkcionality v jazyce Python.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,038 záznamů.   začátekpředchozí1027 - 1036další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.