Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Polyfunkční dům
Fiala, Pavel ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace pro stavební povolení polyfunkčního domu. Objekt se nachází na okraji města Třebíče. Pozemek je mírně svažitý k jižní straně. Základy jsou tvořeny betonovými pasy. Půdorys domu je tvořen obdélníky. Dům je proveden zděnou technologií z keramických tvárnic. Budova je zastřešena pultovou střechou.
Rodinný dům
Kosařová, Pavla ; Majsniar, Michal (oponent) ; Škramlik, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je novostavba rodinného domu pro 6 obyvatel v obci Slavoňov v okrese Náchod. Rodinný dům je jednopodlažní, částečně podsklepená stavba s obytným podkrovým. Objekt garáže, pracovny a pobytové terasy částečně vystupují z hlavní hmoty domu. Dům je navržen jako zděná stavba z keramických broušených bloků, stropní konstrukce jsou železobetonové. Střecha hlavní hmoty je sedlová s excentrickým hřebenem. Nad pracovnou pultová. Nad objektem garáže plochá nepochozí. Pozemek je podélný, delší strana orientován JZ-SV směrem. Mírně svažitý, klesající od příjezdové komunikace. Veškeré konstrukce odpovídají platným normám ČSN.
Rodinný dům s ateliérem, Roztoky u Prahy
Degr, Luboš ; Halla, Antonín (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je novostavba rodinného domu s ateliérem v Roztokách u Prahy. Objekt se dělí na dvě části. První - obytná část je dvoupodlažní a je izolována od komunikace druhou částí. Druhá část je jednopodlažní s otevřeným pracovním prostorem, oddělenou kanceláří a zasedací místností. Objekt je navržen jako zděný z broušených cihelných bloků s keramickou stropní konstrukcí. Střecha objektu je plochá a na jednopodlažní části domu slouží zároveň jako terasa. Stavební pozemek je mírně svažitý směrem od veřejné komunikace. Veškeré konstrukce odpovídají platným normám ČSN.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Živý font
Jiříček, Milan ; Špiřík, Jan (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Práce ve svém začátku popisuje historický vývoj písma, dále pak typografická pravidla využívaná při návrhu znakových sad, a také především teoretické základy tvorby nových fontů moderními metodami, tedy za použití informačních technologií, konkrétně vektorových programů. Okrajově se věnuje i Římskému písmu, dále základnímu rozdělení skladby písem a popisuje také jeho jednotlivé prvky. Další část projektu se zaměřuje na tvorbu digitálního fontu s návazností na jeho oživení za použití algoritmů a metod, které se snadno dají zpracovat v programovacím jazyce Matlab. Popsán je zde i způsob realizace oživení fontu a prezentace vytvořených výsledků je ukázána na několika příkladech. Dále je pozornost věnována soustavě souřadnic, která je důležitá při řešení geometrických transformací, a dvourozměrné vektorové grafice, která se hojně využívá právě při návrhu a vykreslení písma. Detailněji jsou popsány Bézierovy křivky a také jejich varianty Bézierovy kubiky společně s možnostmi rasterizace vektorové grafiky. Část textu je také věnována důležitému algoritmu de Casteljau. Poslední kapitola se zaměřuje na implementaci v programovém prostředí Matlab, tvorbu křivek, potažmo znaků, a způsoby práce s jednotlivými transformacemi. Zde lze také nalézt ukázky transformací při různém nastavení vstupních parametrů. Nakonec je zhodnocen přínos této aplikace a možnosti jejího dalšího rozšíření.
Komponentní systém pro herní grafický engine
Polášek, Tomáš ; Matýšek, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje her a rozbor dnes používaných technik pro práci s entitami včetně srovnání jejich výhod a nevýhod. Následně se práce zabývá důvody, proč tuto metodu návrhu používat a jakým způsobem využití kompozice ovlivňuje výkon aplikací, ve vztahu k hardwarové architektuře moderních počítačů, se zaměřením na paměťovou hierarchii. V práci je dále navržen entitní systém, který umožňuje dynamickou kompozici entit za běhu aplikace z předem definovaných komponent. Výsledný systém je navržen s ohledem na snadnou paralelizaci vykonávaných akcí a umožňuje uživatelské rozšíření ve směru datových struktur k uchovávání komponent. Výsledkem této bakalářské práce je multiplatformní knihovna pro programovací jazyk C++ , pojmenovaná Entropy , která vývojářům zpřístupňuje návrh aplikací pomocí ECS paradigmatu.
Zobrazování medicínských dat v reálném čase
Lengyel, Kristián ; Havel, Jiří (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace na zobrazování medicínských dat v reálném čase. První část projektu je zaměřena na metody získávání medicínských dat v praxi a na možnosti vizualizace rozsáhlých objemových dat v počítači s využitím známých renderovacích přístupů. Podobné aplikace se používají mimo medicíny i v jiných oblastech, jako např. v chemii na zobrazování molekulárních struktur nebo mikroorganizmů. Další část projektu bude zaměřena na výhody vizualizace volumetrických dat pomocí programovatelného hardwaru a na nové metody paralelizace algoritmů na grafické kartě pomocí technologie CUDA a OpenCL. Výsledná aplikace bude zobrazovat medicínské objemové data na základě vybrané metody urychlené pomocí programovatelných shaderů, přičemž časově náročné operace budou paralelizované na grafické kartě.
EX NIHILO NIHIL FIT ( z ničeho nic nevzniká)
Hort, Leoš ; Šedivá, Barbora (oponent) ; Guštar,, Milan (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou dekonstrukce a fraktalizace tištěné hudební informace. Cílem práce je nalezení nových uměleckých východisek kombinováním faktických prvků objevujících se ve zpracovávání hudebního média statickou formou na papíře i technologií jejího následného převedení na odpad. Výsledkem je kompoziční koncept a pracovní postup, které poskytují obrazový materiál a obsaženou informaci v notaci pro sólovou klavírní skladbu.
Everyday life
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In the form of paint, I illustrate portraits of people on a tablet, taking them from their electronic appearance on social sites, and creating objects in which I install them on a clothes-hanger in the form of jackets.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.