Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.
Využívání komunikačních strategií v organizacích veřejné správy
Burešová, Lenka ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje komunikační strategie využívané v organizacích veřejné správy v České republice a v zahraničí. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní komunikační strategie realizované veřejnou správou na území České republiky. Dílčím cílem práce je zpracování doporučení pro zlepšení současného stavu. Teoretická část diplomové práce vycházející z dynamického pojetí marketingového přístupu popisuje komunikační strategii jako jeden z klíčových nástrojů regionálního marketingového mixu, definuje zásady efektivní komunikace a stanovuje metody předcházející tvorbě komunikačních strategií. Samostatná kapitola věnuje pozornost komunikaci s konkrétními cílovými skupinami podněcujícími rozvoj města. Praktická část popisuje konkrétní příklady komunikačních strategií realizovaných v zahraniční, projekt Komunikující město a jeho dopad na rozvoj komunikace ve městě Svitavy, které se projektu zúčastnilo.
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
Analýza IT a softwarových prostředků a jejich vliv na komunikaci na MěÚ Rakovník
Mokrejš, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadeřábek, Vladimír (oponent)
Diplomová práce zkoumá interní i externí komunikaci organizace a dává odpověď na to, jaké informační technologie slouží k její podpoře. Zjišťuje také, jaký vliv mají IT a softwarové prostředky na tyto formy komunikace. Praktická část je zaměřena na Městský úřad Rakovník, na jeho komunikaci uvnitř úřadu a na komunikaci s občany. V této části diplomová práce odpovídá na to, jaké IT a softwarové prostředky podporují interní a vnější komunikaci ve veřejné správě a jaké konkrétně jsou používány pro její podporu na Městském úřadu Rakovník. Dále se zaměřuje na identifikaci těchto prostředků, analyzování jejich využívání a spokojenosti s nimi a navrhuje možné zlepšení komunikace MěÚ Rakovník uvnitř i s okolím.
Vnitrofiremní komunikace a nástroje pro zvýšení její účinnosti
Ernst, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fruhauf, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá vnitrofiremní komunikací a nástroji ke zvýšení její účinnosti. Hlavním cílem práce je charakterizovat vnitrofiremní komunikaci a komunikační nástroje, realizovat průzkum stavu vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a na základě výsledků doporučit opatření ke zvýšení efektivnosti vnitrofiremní komunikace. První část je zaměřená na objasnění důležitých pojmů souvisejících s tématem práce, např.: obsah komunikace, rozdělení komunikace, komunikační bariery, komunikační nástroje. V praktické části je věnována pozornost výsledkům získaných pomocí dotazníku, který byl sestaven za účelem analýzy vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě. Z provedeného rozboru výsledků dotazníku vyplynuly nedostatky ve vnitrofiremní komunikaci. V závěru práce jsou proto a navržena opatření ke zlepšení efektivnosti komunikace ve firmě.
Specifika obchodování se skandinávskými státy - důraz na interkulturní komunikaci
Nová, Klára ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je tematika interkulturní komunikace a vliv interkulturních rozdílů na spolupráci a obchodování se skandinávskými státy (Norsko, Švédsko, Dánsko). Na základě historických, kulturních, politických a ekonomických faktorů jsou v práci vysvětleny specifika a projevy kulturních dimenzí skandinávských států definované G. Hofstedem a jejich vliv na spolupráci a obchodování s těmito státy. Na závěr jsou uvedena doporučení a rady pro české obchodníky a manažery, kteří se chystají na spolupráci se skandinávskými zeměmi.
Komunikační strategie leteckých společností
Oberreiterová, Barbara ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jelínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.
Aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s. k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Stehlíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kraus, Luděk (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku společensky odpovědného chování, zaměřuje se především na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Obsahuje návrhy možných řešení, které povedou k vyšší využitelnosti služby Promile INFO, kterou se v práci zabývám.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Prudká, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlousková, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení komerčních komunikací. Poslední dvě kapitoly jsou pak věnovány praktickému příkladu komunikace IT společnosti Profinit, jejímu zhodnocení a doporučením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.