Název:
Využívání komunikačních strategií v organizacích veřejné správy
Překlad názvu:
Use of communication strategies in the organizations of public administration
Autoři:
Burešová, Lenka ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje komunikační strategie využívané v organizacích veřejné správy v České republice a v zahraničí. Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní komunikační strategie realizované veřejnou správou na území České republiky. Dílčím cílem práce je zpracování doporučení pro zlepšení současného stavu. Teoretická část diplomové práce vycházející z dynamického pojetí marketingového přístupu popisuje komunikační strategii jako jeden z klíčových nástrojů regionálního marketingového mixu, definuje zásady efektivní komunikace a stanovuje metody předcházející tvorbě komunikačních strategií. Samostatná kapitola věnuje pozornost komunikaci s konkrétními cílovými skupinami podněcujícími rozvoj města. Praktická část popisuje konkrétní příklady komunikačních strategií realizovaných v zahraniční, projekt Komunikující město a jeho dopad na rozvoj komunikace ve městě Svitavy, které se projektu zúčastnilo.Diploma thesis analyzes communication strategies used by public administration's organizations in the Czech Republic and abroad. The aim of the thesis is to evaluate existing communication strategies implemented in the Czech Republic. Partial aim is to recommend methods to improve present condition. Theoretical part results from dynamic marketing concept, describes communication strategy as one of the key instruments of regional marketing mix, defines principles of effective communication and provides methods antecedent to creation of communication strategy. Separate chapter is dedicated to communication with target groups who may encourage future growth of the city. Practical part introduces project Communicating city, its influence on one of the participating towns and particular examples of communication strategies from abroad.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační strategie; regionální marketing; communication; communication strategy; regional marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28866