Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event marketing jako nástroj marketingové komunikace a jeho využití v B2B praxi
Bártová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá jedním z nových nástrojů marketingové komunikace -- event marketingem, jehož význam v současné době nejen v zahraničí, ale i v České republice poměrně prudce narůstá. Cílem této práce je analyzovat problémy spojené se zapojením event marketingu do komunikačního mixu firmy pohybující se v podnikovém sektoru. V první části práce se věnuji teoretickému úvodu do problematiky event marketingu. Její hlavní náplň však tvoří pohled na situaci v konkrétní společnosti -- MECAS ESI s.r.o. V této části se především zaměřuji na tři typy eventů, u nichž provádím hlubší analýzu s cílem odhalit jejich zásadní problémy a navrhnout určitá opatření do budoucna. Metodicky vycházím především ze strukturovaných rozhovorů s jednotlivými zástupci společnosti, dále informace čerpám z dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky eventů a nakonec tyto výsledky doplňuji vlastními znalostmi a zkušenostmi z prostředí firmy. V závěru práce konstatuji, že většina problémů je zapříčiněna nedostatečnou úrovní spolupráce mezi obchodním a marketingovým úsekem.
Spotřební chování na trhu s kávou
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. Poté byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení marketingových nástrojů, ve firmě TH Kaffee.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Fincentrum, a.s.
Tomasková, Hana ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Drahota, Jiří (oponent)
Cílem práce je charakteristika firmy Fincentrum, a.s. a analýza současných nástrojů marketingového mixu. Dále práce obsahuje zhodnocení marketingových praktik, porovnání firmy s konkurencí a návrh případných doporučení na vylepšení situace.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.