Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Fincentrum, a.s.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in Fincentrum, a.s.
Autoři: Tomasková, Hana ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Drahota, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doporučení; marketingový mix; porovnání; comparing; marketing mix; recommendations

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25837

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet