Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 974 záznamů.  začátekpředchozí950 - 959dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Regulace reklamy na léčiva - informovanost spotřebitele
Rojko, Ivan ; Durdisová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Minárik, Pavol (oponent)
Práce se zabírá lékovou politikou, objasňuje základní používané termíny v této a oblasti a poukazuje na problémy státní regulace v oblasti zdravotnictví. Upozorňuje na přetrvávající potíže s financováním a poskytováním zdravotnických služeb a mapuje situaci týkající se regulace reklamy na léčiva v České republice. V práci je věnovaná stať taky komparacím systému zdravotnictví ve Spojených státech, EU a ČR. Poukazuje na výhody liberálních tendencí v oblasti zdravotnictví ve Spojených státech. Dále popisuje vztah lékaře a pacienta, kde se s důrazem na rozdílné množství informací, kterými tyto dva subjekty disponují, snaží objasnit a vysvětlit problém asymetrické informovanosti, hledáním účinných mechanismů. Práce upozorňuje na silné vládní intervence ve farmaceutickém průmyslu, na restrikci reklamy v této oblasti a dále popisuje vládní tlumení tržních principů, které jsou proti efektivnímu fungování celého systému. Konfrontuje na jedné straně názory liberálních ekonomů, že výhradně svobodný trh je schopen zabezpečit zboží a služby při nižších nákladech a na straně druhé názory vládních představitelů, že pouze regulační opatření mohou růst nákladů zastavit.
Regulace reklamy
Müllerová, Michaela ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se věnuje regulaci reklamy a jejím možným dopadům v konkrétní oblasti tabákového průmyslu. Regulace však zasahuje do více oblastí, např. zdravotnictví, sport nebo ekonomika. V teoretické části je výčet zákonů, kterými se reguluje reklama, z nichž nejdůležitější normou je zákon na regulaci reklamy. Dalším bodem je etická regulace reklamy, reprezentovaná u nás Radou pro reklamu a jejím etickým kodexem. V teoretické části jsou nastíněny možné dopady regulace tabákové reklamy. Tato část obsahuje i dotazníkový průzkum názorů na reklamu a její regulaci.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Efektivita mobilní reklamy
Strnadová, Marie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Blažková, Jana (oponent)
V první části tato práce představuje přehled druhů mobilní reklamy včetně plateb za toto nové médium, předpokladů k vývoji a závěrem poskytuje srovnáním s ostatními klasickými médii její pozici na trhu s reklamou. Druhá část práce je věnována především praktickým ukázkám již proběhlých studií jak na českém, tak i zahraničním trhu. Celá tato část je zakončena doporučením jak co nejefektivněji mobilní reklamu provádět.
Využití gerilového marketingu v praxi mezinárodních firem
Nejedlý, Michal ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hatoň, Luděk (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Využití guerilla marketingu v praxi mezinárodních firem" je s použitím odborné literatury a příkladů z praxe analyzování a nalezení přesné definice guerilla marketingu. Dále pak vytvoření specifického postupu pro používání a zavádění guerilla marketingových kampaní. Toto téma bylo vybráno s ohledem na fakt, že klasické formy komunikační politiky ustupují do pozadí a stále více firem využívá v čím dál větší míře moderní marketingové směry, přičemž jedním z nich je právě guerilla marketing.
Reklama, měření účinnosti reklamy
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hospodský, Richard (oponent)
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto datech byly ukázány základní analytické metody, přílohou práce je prezentace výsledků v programu Power Point.
Internet advertising
Molnár, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kmeť, Vladimír (oponent)
Internetová reklama v kontexte User Generated Content a sociálnych komunit. Nové trendy v prístupe k internetovej reklame - soft marketing.
Srovnáni trhu televizní reklamy v ČR a v Rakousku
Kapušanská, Viktoria ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
S reklamou sa stretavame denne na kazdom kroku. Tato praca sa orientuje na najucinnejsie medium v ramci reklamy televiziu. Diplomova praca sa v prvej casti zaobera vysvetlenim teoretickeho aparatu, ktory je neskor pouzity v praktickej casti. Praktická cast porovnáva trhy televiznej reklamy v Ceskej republike a Rakusku za pomoci manazmentoveho nastroja PEST analyzy. Priblizuje ich vyhody a nevyhody, atd.
Reklama a média
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 974 záznamů.   začátekpředchozí950 - 959dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.